MLM – News Flash

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Al doilea trimestru al anului 2013 s-a încheiat cu noi creșteri pentru multe din companiile de vânzări directe. Iată câteva dintre aceste rezultate și comentariile referitoare la acestea ale președinților lor.

NU SKIN

Nu Skin Enterprises a anunțat rezultate record în al doilea trimestru, cu venituri de 682,9 milioane de dolari, o creștere de 15% față de aceeași perioadă a anului precedent. Veniturile pentru trimestrul II au fost afectate negativ cu 3 procente de fluctuațiile valutare. Câștigurile trimestriale pe acțiune au crescut cu 30% la 1,22 dolari de la 0,94 dolari în anul anterior.

„Suntem extrem de mulțumiți de rezultatele din al doilea trimestru, care reflectă puternicul impuls al afacerii”, a spus Truman Hunt, președintele și directorul executiv. „Suntem în deosebi încântați de aceste rezultate, datorită recordului de lansări regionale ale produsului ageLOC anul trecut. În plus, am generat o creștere continuă atât a consumatorilor cât și a bazei liderilor, reflectate în 32% creștere în active și 23% creștere a numărului liderilor în vânzări. În general, am văzut tendințe sănătoase ale dezvoltării  afacerii la nivel mondial, în special în Regiunea Mare a Chinei, Asia de Nord și în Americi”.

HERBALIFE

Herbalife Ltd. anunță vânzări-record în al doilea trimestru din 2013 și crește estimările câștigurilor pentru anul în curs. Compania a anunțat pentru al doilea trimestru vânzări nete de 1,2 miliarde de dolari, reflectând o creștere de 18% cumparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

În trimestrul care s-a încheiat pe 30 iunie 2013 – al 15-lea trimestru consecutiv de creștere de 2 cifre -, compania a generat un cash flow de 213,8 milioane de dolari și a plătit dividende de 30,9 milioane de dolari.

“Cifrele reflectă succesul pe care produsele noastre și modelul de distribuție îl au în piețele din întreaga lume pentru a ajuta la atenuarea efectelor negative ale epidemiei de obezitate și s-au datorat angajamentului continuu al distribuitorilor noștri și consumului crescut de produse de nutriție la nivel mondial”, a declarat Michael O. Johnson, președinte și CEO al companiei Herbalife.

AVON

“Avon Products Inc. a raportat rezultatele pentru al doilea trimestru 2013, care reflectă progresul continuu în stabilizarea afacerii Avon”, a declarat Sheri McCoy, Chief Executive Officer. „Este încă mult de muncă pentru a oferi performanță sustenabilă în viitorul apropiat și pe termen mai lung, dar eu sunt mulțumită de progresele făcute până în prezent”.

Pentru al doilea trimestru din 2013 (în comparație cu al doilea trimestru din 2012), veniturile totale de 2,5 miliarde de dolari au scăzut cu 2%, dar au crescut cu 2% în dolari constanți, în principal ca urmare a creșterii comenzii medii, care a beneficiat parțial de inflația din America Latină.

Reprezentanții activi au un număr relativ neschimbat, dar vânzările de produse de  frumusețe au scăzut cu 4% (relativ neschimbate în dolari constanți).

Datoria netă a companiei Avon (datoriile totale mai puțin numerarul) pentru al doilea trimestru al anului 2013 a fost de 2 miliarde de dolari, relativ neschimbată de la nivelul avut la sfârșitul anului 2012.

Surse: PrNewsWire.com – News Releases

PrNewsWire.com – Avon

Herbalife.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar