newspaper

MLM – News Flash

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

newspaperAmway a celebrat 20 de ani în Turcia și a deschis un nou centru în Ankara

La începutul acestei luni, Președintele Amway, Steve Van Andel, a vizitat Amway Turcia pentru a sărbători a 20-a aniversare a pieței și a celebra deschiderea unui nou centru Amway în Ankara, al doilea cel mai mare oraș din Turcia.

„În cazul în care ‘Plaza din Istanbul’ poate fi folosită ca indicație, această nou centru va fi un mare succes”, a declarat Van Andel în fața a mai mult de 1000 de persoane la ceremonia de tăiere a panglicii. Aproape 325.000 de oameni au vizitat Amway Plaza din Istanbul, deschisă în 2011 și având aproape 10.000 de vizitatori în fiecare lună.Plaza din Ankara oferă spații de întâlnire, showroom de produse, zone pentru demonstrații de produse și de distribuție, fiind proiectată să se concentreze asupra branding-ului și a training-urilor distribuitorilor. De asemenea, va contribui la creșterea gradului de conștientizare și vizibilitate a activității Amway și în regiunea Anatoliei centrale.

Arbonne a deschis oficial piața din Polonia

Luna aceasta Arbonne International a deschis oficial piața din Polonia, compania fondată în urmă cu 34 de ani mărindu-și expunerea în Europa pentru produsele sale pe bază de plante, din gamele de frumusețe, sănătate și wellness pentru întreaga familie. Rezultatele arată că Arbonne a fost așteptată cu entuziasm în Polonia. Am fost întâmpinați cu căldură, iar brandul nostru se va dezvolta puternic în această comunitate, a spus Kay Napier, CEO al companiei Arbonne. Din 1980 am văzut puterea extraordinară a produselor Arbonne și a oportunității de a transforma viețile oamenilor, iar acum suntem entuziasmați să le putem aduce și în Polonia, a adăugat Napier. Povestea Arbonne a început în Elveția, în 1975, prima filă fiind scrisă de norvegianul Petter Morck, fiind apoi fondată în SUA în 1980. Astăzi Arbonne are consultanți independenți în SUA, Canada, Australia, Polonia și Marea Britanie.

Rezultate peste așteptări la ASEA, în prima jumătate a anului

CEO-ul Asea, Charles Funke, a anunțat realizările obținute în prima jumătate a anului: peste 350 de avansări în rang printre distribuitori după convenția din luna mai și peste 200.000 de tuburi de RENU 28 vândute de la lansarea sa la Amplify Convention 2014. Deschiderea recentă a piețelor din Cehia, Slovacia și Portugalia, precum și prelansarea în Australia și Noua Zeelandă au necesitat recrutarea de personal pentru numeroase poziții de directori regionali de vânzări, marketing, producție etc. în vederea creșterii afacerii. 4.000 de oameni au participat la turneul organizat de ASEA în Europa, desfășurat în 8 zile, în 9 țări. În România, întâlnirea cu partenerii a avut loc la Palatul Parlamentului.

ACN intră în industria sănătății cu un shake

ACN Inc., cea mai mare companie de vânzări directe de servicii de telecomunicație, energie și alte servicii și produse esențiale, continuă să-și extindă portofoliul său “aNuMe” de produse nutriționale în Mexic. Doar la 2 luni de la lansarea pe piața mexicană, programul de wellness are în componență și băutura Shake-it!, disponibilă în 2 arome. Un shake de proteine fără grăsimi și cu puține calorii, care oferă un mix de vitamine, fibre și minerale.

Industria de nutriție și wellness este în creștere, sute de milioane de oameni din toată lumea alegând să investească mai mult în propria sănătate. Analiștii estimează că acest trend se va menține, previzionând că domeniul nutriției și al wellnessului va depăși un miliard de dolari în anii următori.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar