newspaper

MLM – News Flash

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

newspaperDe Paște, LR adoptă stilul Faberge

LR vine cu o ofertă de specială de Paște: 6 ouă cu design asemănător stilului Faberge, care ascund înăuntru un parfum LR Classics. Ouăle Faberge sunt bijuterii în forma unor ouă de Paște, create de bijutierul rus Carl Peter Faberge la St. Petersburg între 1885 și 1917. În prezent ouăle Faberge sunt simboluri ale artei, măiestriei bijuteriilor și ale luxului.

Vezi aici oferta LR

Oriflame a lansat The One

Oriflame și-a lansat noul brand de machiaj, The One, prezentat de Andreea Raicu. Este cea mai importantă lansare din istoria Oriflame, reunind sub umbrela unui brand modern, variat și versatil produse superioare și indispensabile de frumusețe, simplu și eficient organizate. „Brandul acoperă toate necesitățile de îngrijire personală, indiferent de situație – fie că vrei să economisești o parte din timpul alocat rutinii de dimineață sau vrei farduri care să reziste întreaga zi la birou, dar și după, până la produse care îți garantează că vei arăta fabulous la ocaziile speciale din viața ta.” – informează compania. Citește mai multe despre noul brand

Vezi aici noua ofertă de machiaj a companiei

Vemma introduce cafeaua MoJoe

Compania Vemma vine din aprilie și cu o ofertă de cafea: MoJoe. Noul produs conține un amestec de cafea Premium Arabica și cafea Robusta, nucă de cocos și, desigur, formula patentată Vemma  (vitamine, minerale, mangostan, aloe vera, ceai verde) într-o doză de 450ml, având 160mg de cafeină. Află mai multe despre cafeaua Vemma

ViSalus deschide Germania și Austria

ViSalus Inc. și-a anunțat extinderea în Germania și Austria, prin intermediul filialelor sale, Vi Germania GmbH și Vi Austria GmbH. Compania l-a numit pe veteranul în industrie Thorsten Mueller ca General Manager pentru a conduce expansiunea în cele două țări. ViSalus produce suplimente pentru fitness încă din 2005, iar pachetul majoritat de acțiuni este deținut de Blyth Inc.

Usana, parteneră WTA până în 2016

Usana Health Sciences a anunțat recent reînnoirea parteneriatului cu Asociația Femeilor din Tenis (WTA) până în 2016. Usana, furnizorul oficial de suplimente pentru sănătate al WTA, a înregistrat primul parteneriat în 2006 și va continua să ofere produsele sale nutriționale pentru 160 de sportive WTA. În cadrul acordului extins, Eugenie Bouchard (Canada), Madison Keys (SUA), Monica Puig (Puerto Rico) și Zhang Shuai (China) se vor alătura jucătoarelor Sloane Stephens (SUA), Samantha Stosur (Australia) și Zheng Jie (China) ca ambasadoare ale brandului Usana. Parteneriatul cuprinde și apariții ale legendelor WTA, mai multe evenimente WTA sponsorizate de către Usana la nivel mondial (precum Campionatele WTA din Singapore) și donații prin Fundația Usana True Health către cei aflați în suferință sau în nevoie din întreaga lume. Fondată în 1992, Usana Health Sciences este o companie ale cărei produse nutriționale se vând prin asociați în 18 piețe internaționale.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar