newspaper_05

MLM – News Flash

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

newspaper_05Moș Crăciun vine la Capra Nera

Comenzile făcute pe site-ul capranera.com, până pe 23 decembrie, ora 16.00, vor trece și pe la Moș Crăciun. Mai exact, coletele trimise în urma comenzilor plasate până la momentul indicat mai sus vor conține și un cadou.

Prototipul Lyco Lounge, un succes

Este vorba despre o idee de cafenea în franciză care, scrie Lyoness Cashback Magazine, stabilește tendințe pentru viitor în domeniul marketingului de recomandare. La începutul acestui an a fost inaugurată prima astfel de cafenea Lyco Lounge, în Grecia, un loc de întâlnire pentru prezentări dedicat membrilor Lyoness și celor interesați de sistemul și ofertele companiei. Conceptul acestui spațiu modern și neconvențional a fost extrem de bine primit. Citește mai mult

Avon renunță la încă 650 de posturi

Avon, cel mai mare vânzător direct de cosmetice, plănuiește să reducă numărul angajaților cu 650, ca parte a planului său de tăiere a costurilor cu 400 de milioane dolari până în 2016, scrie Bloomberg. Președinta companiei, Sheri McCoy, a revizuit operațiunile în piețele mai mici, neperformante și a decis să fie restructurate sau închise, iar în luna iulie a vândut unitatea de bijuterii Silpada. De asemenea, compania a anunțat că va opri introducerea în continuare a proiectului de transformare, care include un sistem actualizat de management al comenzilor, după ce inițiativa a provocat perturbări semnificative în afacere atunci când a fost lansat în Canada.

Creștere de peste 12% în sectorul vânzărilor directe din India

Sectorul vânzărilor directe a înregistrat o creștere de 12,2% a venitului brut din vânzări, în anul financiar 2012-13, susține raportul Camerei de Comerț și Industrie a Indiei, citat de The Hindu. Creșterea constantă este atribuită în principal factorilor cum ar fi intrarea de noi firme, extinderea afacerilor în diferite orașe și aderarea tinerilor la forța de vânzări. Cu toate acestea, în răstimpul 2012-13, industria s-a confruntat cu un declin în scenariul de creștere globală din cauza mai multor obstacole, cum ar fi mediul economic global și politica de mediu, precum și scăderea investițiilor. În timp ce regiunea de nord a Indiei a contribuit cu o creștere de 33%, rezultatul a fost negativ în regiunea de sud, în special în Kerala, unde statul nu susține companiile de vânzări directe.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar