MLM – Flash News

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Amway sărbătoreşte 15 ani de activitate în România

Amway a intrat pe piaţa românească în noiembrie 1997, fiind una dintre filialele Amway Corporation existente în peste 100 de ţări şi teritorii din întreaga lume.

În cei 15 ani de prezenţă în România, compania Amway a înregistrat un volum cumulat de vânzări de 300 milioane dolari. În prezent, Amway România oferă clienţilor săi, prin intermediul celor 40.000 de întreprinzători independenţi, peste 450 de produse de înaltă calitate dintre categoriile frumuseţe, nutriţie şi îngrijirea locuinţei, toate bazate pe investiţii semnificative în domeniul cercetării ştiinţifice.

Produsele cosmetice şi de îngrijire personală de la Amway reprezintă gama cu cele mai mari vânzări, 41% din volumul total, gama de sănătate şi nutriție înregistrează un procent de 26%, iar segmentul de produse pentru îngrijirea locuinţei şi-a menţinut un procent important din cifra de afaceri Amway de 33%.

Citește mai mult pe Eva.ro

Amway, pe primul loc în topul companiilor de vânzări directe

Potrivit estimărilor, Amway a surclasat Avon, compania care ocupa locul 1 în topul mondial al companiilor de vânzări directe, informează Business For Home. Astfel, vânzările Amway se estimează că au depășit 12 miliarde de dolari în anul fiscal 2012 (septembrie 2011 – august 2012) ,  în timp ce vânzările Avon în aceeași perioadă se ridică la 10,8 miliarde de dolari.

În 2006 vânzările Amway au scăzut ușor pentru prima dată după mulți ani, ridicându-se la 6,3 miliarde de dolari. Ca răspuns, Amway și-a propus un scop ambițios, acela de a atinge vânzări de 12 miliarde de dolari în 2012, adică să își dubleze aproape vânzările în doar 5 ani, și… au reușit. Cifrele oficiale ale anului fiscal 2012, care vor aduce confirmarea noii poziții a companiei Amway, vor fi anunțate anul viitor în februarie.

Program anti-rid în 14 zile de la Amway

Programul de revitalizare în 14 nopţi ARTISTRY Intensive, de curând introdus pe piață, repară efectiv semnele vizibile ale îmbătrânirii în doar două săptămâni, oferind avantaje similare unui foto-tratament facial profesional de reîntinerire efectuat în cadrul unei clinici. Rezultatul a 10 ani de cercetări în domeniul tehnologiei ADN, programul de revitalizare în 14 nopţi ARTISTRY Intensive ajută la refacerea epidermei afectate de schimbările climatice, de alimentație, îmbătrânirea cronologică sau de caracteristicile stilului de viață.

Capra Nera a lansat vasele de bucătărie cu turboinducție

La începutul lunii, Capra Nera a lansat vasele de bucătărie cu turboinducție, prin intermediul cărora promovează ideea de dietă echilibrată și alimentație sănătoasă.

Având o capacitate calorică excepțională, informează compania într-un comunicat, cu aceste vase se poate găti de 10 ori mai repede față de un vas obișnuit. Mai mult decât atât, ele nu necesită utilizarea de ulei sau apă pentru prepararea mâncării, păstrând, în același timp, elementele nutritive din alimente.

Compania Capra Nera a intrat pe piața din România în anul 2000 și pune la dispoziția clienților săi peste 300 de produse pe diferite segmente: îngrijirea locuinței, îngrijire personală, suplimente alimentare, produse cosmetice, produse textile și accesorii.

Life Care  a lansat olfactoterapia prin parfumuri BIO Acorelle

Life Care a lansat în această toamnă, în premieră în România, Olfactoterapia prin parfumuri BIO Acorelle.

OLFACTOTERAPIA este o ramură a aromoterapiei, care prin inhalarea uleiurilor esențiale actionează în sfera psiho-emoțională a persoanei, iar prin stimularea acestei zone, comportamentul poate fi modificat în relaxare, dinamism sau calm.

„În olfactoterapie, e foarte important să inhalezi arome “sănătoase”, altfel îți poți face mai mult rău decât bine, iar din acest punct de vedere faptul că parfumurile Acorelle sunt BIO este esențial” explică CEO Life Care, Romulus Sîrbu.

Gama conține 9 parfumuri în 3 clase principale, bazate pe uleiurile  esențiale: energizare, echillibrare și liniștire.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar