MLM – Flash News

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Încă un expert Herbalife. De data aceasta, pe partea de fitness

Herbalife își mărește echipa de experți nu doar pe partea medicală, ci și în materie de fitness, informează Direct Selling News. Este vorba despre Samantha Clayton, care va oferi consultanță răspunzând la întrebarea cum să ai un stil de viață sănătos și activ.

Născută în Liverpool, Clayton a reprezentat Marea Britanie la Jocurile Olimpice din 2000 de la Sydney, în cursele de 200 metri și 4 x 100. După ce a avut tripleți și s-a îngrășat 32 de kg, Clayton s-a reorientat spre fitness și a devenit antrenor cerficat de Asociația Americană de Fitness și Gimnastică Aerobică și de Asociația Internațională de Știință a Sportului.

Clayton va ajuta la pregătirea trainingurilor distribuitorilor independenți  și va scrie pe un blog dedicat temelor de fitness, sponsorizat de companie.

Companiile de vânzări directe, în top pe piața produselor de îngrijire personală și a locuinței

Revista HAPPI (Industria produselor de îngrijire personală și a locuinței) a publicat topul său anual al companiilor din SUA, realizat pe baza veniturilor acestora. Interesant este că 9 din cele 50 de companii din clasament sunt companii de vânzări directe, printre acestea numărându-se Avon (5), Amway (7), Nu Skin (19) și Herbalife (42).

Revista HAPPI apare lunar de 37 de ani, acoperind sectorul produselor de îngrijire personală și a locuinței.

ForeverGreen intră pe piața din Rusia

ForeverGreen, furnizor de suplimente alimentare și alte produse în domeniul sănătății, a anunțat că a finalizat procedurile necesare pentru introducerea produselor sale naturale pe piața din Rusia. Compania își poate începe operațiunile în această zonă după ce pregătirile de lansare au durat mai bine de un an. Potrivit unui studiu recent, piața rusă a produselor organice a crescut de 20 de ori între 2002 și 2008, după această perioadă anunțându-se creșteri tot de două cifre.

Avon va lansa 300 de produse în India anul acesta

Avon intenționează să lanseze peste 300 de produse (din categorii diferite, produse pentru machiaj, îngrijirea pielii, bijuterii) în India anul acesta, încercând să mențină creșterea de peste 40%, informează The Economic Times.

În prezent compania vinde în India, prin intermediul distribuitorilor independenți, aproximativ 1500 de produse. 85% din produsele Avon vândute în India sunt produse în zonă, la fabrica din Dehradun.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar