Sheri McCoy mizeaza pe tehnologie, pentru a opri scaderea profitului Avon

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

La scurt timp după ce a devenit Director Executiv al Avon Products Inc., Sheri McCoy a vrut să afle cum stau lucrurile pe teren și s-a întâlnit cu mii de reprezentanți și chiar cu unii dintre foștii distribuitori, pentru a afla cum poate fi îmbunătățită activitatea acestora. „Mulți dintre distribuitori au trecut deja prin numeroase schimbări ale companiei și întrebarea care mi s-apus cel mai des a fost Sheri, ce schimbări vor avea loc de data aceasta?” a declarat McCoy într-un interviu, citat de Bloomberg.

Strategia sa include folosirea tehnologiei și a aplicațiilor mobile, cu broșurile postate online, explică McCoy. De asemenea, McCoy mizează pe lărgirea gamei de produse profitabile pentru casă și modă pentru a impulsiona veniturile folosind cei peste 6 milioane de reprezentanți de vânzări ai companiei.

În încercarea de a economisi 400 de milioane de dolari până în 2015, McCoy va tăia 1.500 de locuri de muncă, va retrage compania de pe piețele din Vietnam și Coreea de Sud și va căuta alternative pentru unitatea sa de producție de bijuterii Silpada (achiziționată de predecesoarea sa la conducerea Avon, Andrea Jung, în 2010 contra sumei de 650 de milioane de dolari).

Noile priorități includ investirea a 200 de milioane de dolari în sisteme informatice până în 2016 și în repoziționarea brand-ului împotriva îmbătrânirii, Anew.

Sheri McCoy nu va călca pe urmele lui Jung nici în ceea ce privește promovarea și construirea mărcii (investiții solicitate de reprezentanți), ea afirmând că acesta este un brand social și că toți reprezentanții ar trebui să fie în contact cu clienții. Dar a schimbat Directorul de Marketing, numind-o pe Patricia Perez-Ayala de la Procter&Gamble în decembrie 2012 și va continua să caute modalități moderne de vânzare a produselor Avon.

Sursa: Bloomberg

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar