Maurits Bruggink: Carnea de cal și vânzările directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

„La inceputul acestui an, isteria și panica au cuprins lumea în urma constatării prezenței cărnii de cal în unele produse (burgeri și lasagna) etichetate ”carne de vită” din Anglia. Vacarm și consternare în urma acestui scandal care a condus la o neîncredere accentuată în produsele conținând carne tocată, pe care un englez le consuma zi de zi, având repercusiuni enorme atât în industrie, cât și în economie.” – scrie președintele Asociației Europene a Vânzărilor Directe (SELDIA), Maurits Bruggink, într-un  articol publicat de Direct Selling News.

Vă întrebați ce legătură există între carnea de cal și vânzările directe, nu-i așa? Pornind de la acest exemplu, Maurits Bruggink subliniază ce repede poate fi afectată imaginea unei întregi industrii prin practici lipsite de etică și că SELDIA va lua măsuri ferme contra companiilor de vânzări directe care nu respectă Codul de Etică al Federației Mondiale a Vânzărilor Directe. Asta deoarece, scrie acesta, „fiind un sector bine reglementat, construit pe încrederea consumatorilor deja câștigată, cu o cifră de afaceri mai mare cu 8 procente în 2011 și cu statistici similare preconizate pentru 2012, nu înseamnă că este un sector mai puțin vulnerabil”.

Datorită eforturilor Asociației Europene a Vânzărilor Directe, arată Bruggink, vânzarea directă este recunoscută ca o formă de antreprenoriat care poate ajuta Europa să iasă din criza economică.

Și iată și câteva cifre, menționate în finalul articolului: „În ultimii trei ani, piața europeană a vânzărilor directe a crescut în ciuda crizei economice. Cu toate acestea, vânzările în Europa sunt sub cifrele înregistrate în Statele Unite. Vânzările în Uniunea Europeană se situează în jurul a 17,5 miliarde de dolari, comparativ cu 30 de miliarde de dolari – în SUA. Dacă ne raportăm la numărul de distribuitori, diferența este și mai mare – 4,7 milioane în Uniunea Europeană, comparativ cu 15,6 milioane în SUA. În contextul actual favorabil antreprenoriatului, industria europeană a vânzărilor directe are toate șansele să crească, însă numai dacă împiedicăm practicile lipsite de etică să afecteze această piață. ”

Sursa: Direct Selling News

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar