Mary

Mary Kay vs. vânzătorii pe eBay: 0 – 1

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

MaryMary Kay a pierdut o bătălie pe „frontul” eBay, în încercarea de a stopa vânzarea cosmeticelor sale pe site-ul de licitații.

O curte de apel din Texas a decis că Mary Kay nu poate impune eBay să îi dea informațiile de contact (paywall) ale vânzătorilor pe care compania vrea să îi dea în judecată, chiar dacă eBay a mai furnizat aceste informații în trecut.

Mary Kay, care a realizat vânzări de 4 miliarde de dolari anul trecut prin intermediul 3,5 milioane de consultanți, interzice reprezentanților săi să distribuie produsele în locații fixe, incluzând aici și site-urile de licitații sau de vânzare cu amănuntul, deoarece acest lucru încalcă regulile modelului de vânzare unu-la-unu. De asemenea, Mary Kay declară că a descoperit produse expirate și contrafăcute puse în vânzare pe eBay, ceea ce ar putea pune în pericol clienții.

Potrivit Wall Street Journal, nu doar Mary Kay are această problemă. Branduri mari, printre care Procter & Gamble și Johnson & Johnson, au avut o situație similară cu Amazon, competitorul eBay, căruia i-au adus acuzația că nu ia suficiente măsuri astfel încât să împiedice vânzarea sticlelor expirate de Tylenol și a altor produse ale brandului. Pentru o scurtă perioadă Johnson & Johnson a reușit chiar oprirea completă a vânzării produselor sale pe platformă.

Cel puțin pentru moment însă, Mary Kay și alte branduri mari nu au noroc. Și nici cumpărătorii care nu au nicio informație referitoare la proveniența acestor produse.

Sursa: Dallas Morning News

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar