Mary Kay marcheaza 50 de ani de la infiintare cu un site nou

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

În cinstea împlinirii a 50 de ani de la înființare, compania și-a restructurat site-ul ca să poată intensifica experiența utilizatorilor cu privire la informații despre produse, tendințele în frumusețe și despre companie. Fanii produselor Mary Kay au la dispoziție posibilități multiple de căutare, informații detaliate despre produse și o metodă facilă de cumpărături online.

Odată cu revizuirea site-ului general, s-au updatat și site-urile distribuitorilor găzduite și întreținute de Mary Kay Inc. Aceasta a fost una din primele companii de vânzări directe care au furnizat acest serviciu forței sale de vânzări, în urmă cu 15 ani.

Pe noua platformă, orice clientă poate avea o experiență personalizată de cumpărături, ea fiind asistată online de un consultant în frumusețe al Mary Kay. De asemenea, există și un software de machiaj care să ajute virtual, în adaptarea tendințelor modei la fiecare clientă. Produsele favorite se pot salva și apoi comanda, livrarea lor făcându-se personal de către consultantul independent Mary Kay sau de către unul din cele 5 centre de distribuție.

Site-ul face ca desfășurarea afacerii Mary Kay să fie mult mai ușoară pentru oamenii din vânzări, dar și cumpărarea produselor de către clienți, mai distractivă și mai comodă.

În cei 50 de ani de la lansare, Mary Kay a adunat 2,5 milioane de consultanți independenți și vânzări en-gros anuale de 3 miliarde de dolari, fiind o companie de top atât pe piața cosmeticelor, cât și a vânzărilor directe în peste 35 de țări. Pentru mai multe informații despre portofoliul de produse, puteți accesa www.marykay.com

Sursa: United Networker

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar