MarketStorm Global: Vanzarile directe sunt raspunsul la taierile bugetelor de marketing

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Cei care lucrează în marketing se tem că vor trebui să facă mai multe cu mai puțini bani, în anul care urmează, potrivit unui nou studiu realizat de Marketing Week. Cu toate că publicitarii nu își fac probleme  în privința siguranței slujbei și a oportunităților oferite de carieră, se așteaptă la și mai multe tăieri din buget într-o economie care se ridică cu greu de la pământ.

”Publicitatea este crucială pentru afaceri, dacă vor să țină pasul cu competiția. O concluzie falsă ar fi să te aștepți la o creștere a companiei pe fondul tăierilor din bugetul de marketing”, susține Gavin Walsh, Managing Director în cadrul MarketStorm Global. Walsh este de părere că vânzările directe ar putea fi răspunsul la aceste tăieri bugetare, relatează Journalism.co.uk.

Studiul a analizat răspunsurile a peste 1.200 de persoane care lucrează în marketingul britanic și a dezvăluit faptul că jumătate dintre cei chestionați anticipează că țintele financiare ale companiilor pentru care lucrează vor crește în 2013. Cu toate acestea se tem că nu vor avea resursele să atingă aceste ținte. Gavin Walsh din cadrul MarketStorm Global consideră îngrijorător faptul că 60% dintre acești publicitari au spus că bugetele lor de marketing fie vor rămâne la același nivel, fie vor fi tăiate.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar