Magia primelor 3 luni in network marketing

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Se spune deseori că primele 90 de zile sunt foarte importante în MLM. Probabil acesta este și motivul pentru care Direct Selling News a realizat un material amplu pe această temă.

„Există o fereastră magică în vânzările directe – un timp-critic între înscrierea distribuitorului și primii zori ai succesului. În acest timp, nou-veniții care acum iau contact cu conceptul de a deține o afacere și de a lucra pentru ei înșiși oscilează între un entuziasm frenetic și teamă.

E de înțeles. Puțini vin în vânzări directe cu capacitatea de a se automotiva sau au, la rândul lor, responsabilitatea muncii și când nu este un șef prin preajmă. Dar nou-veniții vin cu o rapacitate de a învăța și entuziasmul efervescent. Problema este că ferestrele magice nu rămân deschise la nesfârșit, iar cu noii veniți, sincronizarea este totul.

Gândirea generală din industrie le acordă companiilor de vânzări directe, 90 zile înainte ca fereastra să se închidă pentru totdeauna peste potențialul succes și longevitatea unui nou vânzător direct.” – scrie Direct Selling News.

Procarea companiilor de vânzări directe este aceea de a găsi metode pentru noii veniți, de a le crea obiceiuri și comportamente care să le permită să crească și să-și susțină afacerile lor individuale pe termen lung. În acest sens, este important pentru companiile de vânzări directe să-și țină promisiunea „sunteți în afaceri pentru sine, nu singur” către noii distribuitori.

Liderii din industrie sunt de acord că utilizarea entuziasmului noilor-veniți, eliminarea fricii și a îndoielii de sine, accelerarea cunoașterii produsului și a oportunității și oferirea noilor veniți unei priviri către ceea ce este dincolo de această fereastră de 90 de zile sunt priorități de top.

Diferențe strategice apar atunci când vine vorba de companiile de vânzări directe care trebuie să deservească o întreagă masă de vânzători noi din generații diferite, care interacționează diferit și așteaptă lucruri diferite de la lumea din jurul lor.

Unele companii, cum ar fi ViSalus, folosesc o sintagmă cu paletă largă de acoperire, pentru exprimarea mesajului lor  corporativ: „Am creat un brand stil de viață, care este pentru cei tineri și pentru cei care se simt tineri. Avem o abordare și nu facem nimic diferit, fie că au 18 sau 80 de ani”, spune Blake Mallen, cofondator și CMO.

Nerium Internațional și-a implementat mesaje pentru a face apel la generațiile mai tinere. Jeff Olson, fondator și CEO, spune: „Celor din generația Y le plac lucrurile în formă: brută, autentică și transparentă. Le place mai degrabă un telefon video pe YouTube, decât ceva care este bine lucrat. Este felul în care vorbesc între ei și trebuie să ajungeți la ei”.

Dincolo însă de modul de comunicare, diferit de la o generație la alta, „Este vorba despre a le da oamenilor niște pași de umat foarte simpli, foarte sociali, foarte practici pentru a obține rezultatul pe care îl caută”, concluzionează cofondatorul ViSalus, Blake Mallen.

Sursa: Direct Selling News

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar