Cosmeticele intră în topurile Google. Ce a anunțat gigantul online

Machiajul, în topul Google al căutărilor legate de frumusețe. Ce a anunțat gigantul online

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Cosmeticele intră în topurile Google. Ce a anunțat gigantul onlineMachiajul în topul Google al căutărilor legate de frumusețe. Compania a anunțat recent care au fost cele mai populare căutări de produse de înfrumusețare în 2017. Pe primul loc în Top 10 se află expresia „beauty blender”, iar majoritatea termenilor au fost în legătură cu machiajul. Nici un termen legat de cuvântul piele nu a intrat în Top 10.

Termenul „lowdown” în căutările legate de înfrumusețare reprezintă un instrument cheie pentru marketerii care caută să identifice tendințe, iar 2017 a fost în mod cert anul ochilor. Expresia „mink eyelashes” (gene de nurcă) s-a clasat pe locul 2 în top 10 căutări pe google, cuvântul „geană” a ocupat locul 4, iar expresia „feather eyebrows” (sprâncene pană) luând locul 9.

Restul topului cuprinde expresiile: „halloween make-up” (machiaj de Halloween), pe locul 3, „prom make-up” (machiaj pentru balul de absolvire), pe locul 5, și „nude make-up” (machiaj nud), pe locul 6.

Care au fost cele mai căutate branduri de cosmetice

Dintre mărcile de beauty de top căutate, Ultra Beauty a luat locul întâi cu cele mai multe căutări în 2017, urmată de BH Cosmetics și Lipsense, pe locurile 2, respectiv 3. Milk Makeup, Wet n` Wild și Huda Beauty au intrat, de asemenea, în top, în timp ce Sephora nu a ocupat nici un loc din primele 10.

Vezi și harta nebună cu ce se caută pe Google în fiecare țară.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar