Lyoness, la ceas aniversar. Vezi ce si-a propus Hubert Freidl pentru 2013 si pentru urmatorii 10 ani

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

A apărut primul număr din 2013 al revistei Lyoness Cashback Magazine. Este vorba despre o ediție specială, care marchează intrarea în anul jubiliar pentru Lyoness. Revista oferă o radiografie a celor 10 ani aniversați de Lyoness, realizată chiar de Hubert Freidl, fondator și CEO al companiei.

Hubert Freidl își amintește cât de dificil i-a fost să înființeze compania, dat fiind că era o idee nouă pe piață și cu un potențial greu de evaluat, și recunoaște că nu se aștepta ca Lyoness să se dezvolte atât de mult în 10 ani.

Ce planuri are Hubert Freidl pentru 2013? „Să sporim vânzările anuale, ca să ajungem la peste 2 miliarde de euro.”

Iată și răspunsul fondatorului Lyoness la întrebarea „Cum vedeți viiitorul cumpărăturilor?”: Foarte clar Shopping 3.0 – adică conectarea mediilor virtuale cu cele reale în lumea cumpărăturilor. Experiența cumpărăturilor din lumea reală nu va putea fi înlocuită, dar, împreună cu evoluțiile noi, cum ar fi spre exemplu cumpărăturile pe mai multe canale, se vor ivi posibilități nelimitate pentru sectorul comerțului cu amănuntul și serviciilor.

Pentru următorii 10 ani Freidl și-a propus extinderea locațiilor și consolidarea brandului, „dezvoltarea Lyoness continuând să fie dominată de inovare”.

Citește interviul integral cu Hubert Freidl din Cashback Magazine

Revista Cashback Magazine apare de patru ori pe an și conține atât informații despre dezvoltarea piețelor Lyoness, despre partenerii comerciali ai companiei și proiectele educative şi de ajutorare ale Lyoness Child & Family Foundation, cât și poveşti variate legate de subiectele călătorii, modă şi lifestyle.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *