Prezentare noile Shopping Points

Lumea Lyoness oferă acum şi mai multe avantaje

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Lyoness creşte discountul tip Cashback până la 5%. În plus, membrii vor primi puncte de cumpărături la fiecare achiziţie.

Odată cu restructurarea grupului, formarea Lyoness Group AG şi neta diferenţiere a domeniilor de business, Lyoness s-a repoziţionat. Acum, membrii săi beneficiază dublu ca urmare a noii orientări a companiei. Comunitatea de shopping a crescut Cashback-ul până la 5%. În plus, membrii vor primi, de acum, Shopping Points la fiecare cumpărătură la peste 40.000 de comercianţi Lyoness din lume. Iată ce spune Hubert Freidl, CEO: „Era important pentru noi să le oferim membrilor noştri mai multe avantaje. Aceasta a dus atât la creşterea Cashback, cât şi la crearea şi acumularea de Shopping Points.”

Prezentare noile Shopping Points

Sursa: obs/Lyoness Group AG

Punctele colectate pot fi valorificate ca discount la produse sau servicii de la partenerii online şi offline. Numărul de Shopping Points (puncte de cumpărături) pe care le primesc membrii depinde de valoarea cumpărăturii şi de beneficiul de cumpărături agreat de comerciantul fidel Lyoness.

Detalii despre acest program pot fi vizualizate aici.

Începând cu 8 noiembrie 2014, membrii Lyoness din 20 de ţări pot plăti şi pot beneficia de cardul preplătit Prepaid Lyoness Mastercard. Avantajul important aici este că membrii Lyoness colectează puncte de cumpărături chiar şi de la magazine care nu sunt comercianţi fideli Lyoness. Amănunte aici.

Grupul Lyoness este împărţit în trei domenii de business în cadrul a două branduri: Brandul Lyoness cuprinde comunitatea de shopping şi programul de fidelitate. Grupurile ţintă ale acestora sunt consumatori care vor să economisească bani prin cumpărături cu Lyoness (Cashback) şi comercianţi fideli care vor să utilizeze un program internaţional de fidelitate multi-sector. Brandul Lyconet cuprinde toate activităţile de network marketing ale Grupului Lyoness. Grupurile sale ţintă sunt întreprinzători şi firme. Grupul Lyoness este în prezent activ în 46 de ţări de pe toate continentele. Peste patru milioane de membri se bucură de beneficiile Lyoness la peste 40.000 de comercianţi fideli din toată lumea. Mai multe aici.

Sursa: PR Newswire

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar