LR

LR se concentreaza asupra unei strategii de crestere pe termen lung

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

LRCu prilejul împlinirii a 30 de ani de activitate a companiei de sănătate şi frumuseţe cu sediul în Ahlen (Germania), LR le prezintă partenerilor săi de vânzări şi clienţilor un an extraordinar marcat de activităţi inovative. Un aspect important este colaborarea cu Guido Maria Kretschmer, cel mai popular creator de modă din Germania şi vedetă de televiziune. Crearea unui parfum exclusiv va fi la baza unei cooperări pe mai mulţi ani. Mai mult decât atât, LR va construi o nouă categorie de produse din segmentul de îngrijire şi anti-aging.

LR_Partick Sostman

„Promisiunea noastră ‚Un plus de calitate pentru viaţa ta’ este motivaţia noastră zilnică în a ne atinge ţelurile. Pentru 2015 ne-am propus o creştere a vânzărilor de 5%.”

Patrick Sostmann, purtător de cuvânt al Board-ului LR

Cât priveşte noile produse pe care LR le scoate pe piaţă, iată două dintre ele.LR_Microsilver_Dental Gum

Chiar dacă medicii stomatologi recomandă spălarea dinţilor nu numai de două ori pe zi, dimineaţa şi seara, dar şi la amiază, foarte mulţi sar peste acest spălat pe dinţi după masa de prânz. LR oferă acum soluţia pentru cei care nu au la îndemână o periuţă şi o pastă de dinţi în mijlocul zilei: noua gumă de mestecat pentru îngrijirea dentară Microsilver Plus.

LR_Microsilver_Tooth PastePentru acasă, LR apreciază ca ideală folosirea pastei de dinţi Microsilver Plus.

Ca să vă faceţi o idee despre preţ, în România, preţul unei paste de dinţi Microsilver este de 39,50 RON, iar guma de mestecat costă 13,90 RON.

Sursa: lrworld.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar