LR

LR România: 4000 de noi parteneri și bonusuri de peste 1 milion de lei în 2017

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

INALR România a dat startul lui 2018 cu un prim eveniment organizat la București în 13 ianuarie. Acesta a fost un bun prilej și de analiză, country managerul Ana-Maria Iancu și managerul de dezvoltare Mihaela Oprea prezentând bilanțul realizărilor LR din anul precedent. Astfel, 2017 s-a dovedit un an de excepție pentru LR România, al treilea an consecutiv în care compania înregistrează creștere. Concret, 2017 s-a finalizat cu o creștere de 30% a afacerii față de anul anterior și cu cea mai mare cifră de afaceri înregistrată până acum de LR România.

Tot la capitolul bilanț au mai fost menționate:

  • 33 de titluri noi de junior manager (21%)
  • lansarea gamei Aloe Via și masca Zeitgard
  • lansarea magazinului online
  • seminarii în 7 orașe, un total de 40 de traininguri la care au participat peste 2500 de parteneri LR
  • o serie de competiții organizate de companie, cu premii în vacanțe, produse și obiecte – care au ajuns la 400 de câștigători
  • peste 4000 de noi recruți, cu 55% mai mulți față de 2016
  • o creștere cu 30% a vânzărilor
  • bonusuri totale de 1,15 milion de lei, o sumă de 45% mai mare decât în 2016.

Sigur că toate aceste realizări au în spate implicarea companiei, dar și a partenerilor. Unii dintre aceștia au urcat pe scena evenimentului, fiind recunoscuți pentru atingerea diferitelor niveluri de carieră și rezultate. Iată și câțiva dintre aceștia:

  • Top Sponsor: Ionuț și Sandra Burcea
  • Top Seller: Alexandru Cahler
  • Primul nivel de Bronz Orgaleader din România: Maria Florina și Gabriel Nechifor

Invitatul special al evenimentului a fost Klaus Schwandtner, vicepreședinte LR Europa Centrală și de Est. În biroul central de la Aachen al companiei, regiunea noastră este denumită Regiunea numărul 2, a spus acesta, însă acest lucru nu ne și poziționează acolo. Piața din România are un potențial fantastic și am convingerea ca rezultatele de anul trecut vor fi repetate și chiar depășite în 2018.

Evenimentul din 13 ianuarie nu a fost însă doar unul de bilanț, ci și unul menit să dea companiei și partenerilor acesteia un start bun în noul an, așa cum o arată și sloganul ales de LR pentru 2018: E anul tău! Compania a făcut toate pregătirile în acest sens, pornind cu gama de produse LR – Lifetakt – noua marcă LR de sănătate și nutriție. De asemenea, compania a alocat noi sume pentru extrabonusuri, a pus la punct o nouă serie de competiții și a simplificat  pachetele de pornire pentru noii parteneri.

Nu în ultimul rând menționăm și implicarea socială a companiei germane de vânzări directe, prin intermediul Fundației LR Global Kids. LR demarează anul acesta primul proiect social în România împreună cu SOS Satele copiilor, printr-o donație de 15.000 de euro, bani care vor fi folosiți pentru asigurarea de terapii speciale de logopedie și psihoterapie.

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentarii (2)

  1. Robert

    Buna ziua. Suma de 1.15 MILIARDE de lei, este corecta? Asta ar insemna peste 200 de milioane de euro in comisioane! Multumesc anticipat pentru clarificare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar