LR_Health_&_Beauty (1)

LR Health&Beauty împlineste 30 de ani

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

 

LR_logo (1)

Anul acesta, LR Health&Beauty sărbătoreşte a 30-a aniversare. Compania germană a devenit, în decursul acestor ani, unul din furnizorii de frunte pe plan mondial în vânzări directe de produse de sănătate şi frumuseţe. Ideea originală a fost vânzarea de parfumuri de înaltă calitate la preţuri accesibile prin intermediul partenerilor de vânzări externi şi independenţi. Aceasta a fost punctul de pornire al LR.

 

Astăzi, oferta cuprinzătoare a LR include parfumuri, suplimente nutritive, precum şi cosmetice de îngrijire personală şi decorative. LR este un desăvârşit expert pentru produse aloe vera şi anti-ageing, care formează două dintre secţiunile de bază ale companiei. Cu o recoltă anuală de 4,2 tone de aloe vera, care corespund la circa 24 milioane de frunze ale „crinului deşertului”, LR este unul dintre cei mai mari producători de produse din aloe vera.

 

Motto-ul companiei este „Calitate mai bună pentru viaţa ta”. Sloganul reflectă un angajament spre performanţă bazat pe produs şi, în acelaşi timp, o componentă fundamentală a modelului de afacere a LR. Iată ce spune purtătorul de cuvânt pe partea de management a LR, Patrick Sostmann:

 

„Cu ajutorul produselor noastre de înaltă calitate din domeniile frumuseţii şi sănătăţii, dorim să contribuim la o viaţă mai frumoasă şi chiar mai demnă de a trăi pentru fiecare. Mai mult decât atât, modelul nostru de vânzări directe oferă oamenilor o oportunitate de a-şi îmbunătăţi standardul de viaţă”.LR_Health_&_Beauty (1)

 

LR se bucură astăzi de peste 300.000 de parteneri şi clienţi înregistraţi în toată lumea, care au văzut această oportunitate. Compania are peste 1.100 angajaţi, dintre care 600 la sediul central din Ahlen, acolo unde centrul de cercetare şi producţie se întinde pe 80.000 m2.

 

În prezent, LR este prezentă cu peste 600 de produse de sănătate şi frumuseţe în aproximativ 30 de ţări şi îşi continuă atenţia pe creştere internaţională solidă.

 

Sursa: businesswire.com

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar