DSC_0466

LR, eveniment la final de an. Fă cunoștință cu liderii locali și cu invitații speciali din Grecia

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

DSC_0466Ultimul eveniment din 2015 organizat de LR Health & Beauty România a avut loc  în 19 decembrie, într-o atmosferă de sărbătoare. Parteneri independenți și reprezentanți la nivel de management ai LR România au celebrat reușitele anului aflat la final, un an care a marcat aniversarea a 30 de ani de la înființarea companiei germane de vânzări directe. Printre acestea, cea mai semnificativă este desemnarea LR de către Asociaţia Europeană a Companiilor de Vânzări Directe, Seldia, drept Compania anului.

Gazda evenimentului, Ana Maria Iancu, Country Manager, a făcut o scurtă prezentare a companiei, menționând calitatea produselor, care este susținută de o serie de testări efectuate de International Aloe Science Council, Institutul Frezenius și Dermatest. Aceasta a mai menționat colaborările cu staruri de cinema și din lumea modei, planul de compensare performant, trainingurile și serviciile de top și conceptul auto unic, prin intermediul căruia au fost oferite 5.000 de maLR4șini Opel, 120 de modele Mercedes și 60 – Porsche. Deloc de neglijat, latura socială a companiei s-a concretizat până în prezent în 21 de proiecte în 20 de țări și donații în valoare totală de un milion de euro.

Invitații speciali ai evenimentului au venit din Bulgaria și Grecia. Este vorba despre Nr 1 în LR Bulgaria, cuplul Emil Lesov și Iliyana Lesova, Bronze Orgaleader: Suntem în această afacere de 6 ani. În acest interval ne-am dezvoltat ca personalitate, acum putem petrece timp împreună, să călătorim, avem și sănătate, și bani și suntem în căutare de noi prieteni. Cei doi lideri din Grecia sunt Zissis Ahladas – Gold Orgaleader și Georgios Argirakis – Platinum Orgaleader, care au parteneri pe care îi susțin în România și pe care îi puteți urmări în clipurile de mai jos, în două materiale realizate special pentru MLM News:

Un moment important a fost cel de recunoașteri, pregătit de Mihaela Oprea, Director de Dezvoltare LR România. Iată câțiva dintre cei mai buni lideri LR România premiați la finalul lui 2015:

TOP vânzări: Alexandru CahlerLR6

Top sponsor: Gabriela și Ruxandra Adam

Noi calificări:

– Junior Manager: Mihai și Florica Kapros

– Manager: Gabriela și Ruxandra Adam, Ruxandra Apostol

– Team Leader: Cătălin și Ramona Suman

LR1LR2LR3

Și pentru că 2015 a fost anul în care LR a aniversat 30 de ani, vă oferim în continuare o scurtă radiografie a companiei.

Cine este LR Health & Beauty?

LR Health & Beauty este o companie internaţională de vânzări directe de origine germană, fondată în 1985 în Ahlen, în Westphalia. Prezentă în 28 de ţări din întreaga lume, cu peste 1.100 angajaţi şi sute de mii de parteneri independenţi, LR a atins o cifră de afaceri de peste 228 mil. euro în 2014. De la înfiinţarea în 1985 şi până în prezent LR a înregistrat o creştere continuă a cifrei de afaceri.

Motto-ul companiei este „More quality for your life“, iar obiectivul acesteia este de a îmbunătăţi calitatea vieţii Partenerilor şi clienţilor şi de a se dezvolta continuu.

Succesul LR este clădit pe 5 piloni: produsele de top create la standard de calitate germană, colaborarea cu vedete internaţionale din diverse domenii (modă, cinematografie, sport, muzică), planul de marketing echitabil, transparent şi testat, conceptul auto – recompensarea performanţelor în afacerea LR, formarea, dezvoltarea şi instruirea de înaltă clasă a Partenerilor şi serviciile.

LR Health & Beauty este unul dintre cei mai mari fabricanţi de produse Aloe Vera din lume: peste 30.000.000 de litri de Aloe Vera vânduţi în 10 ani, peste 10.000.000 de oameni ajutaţi de produsele noastre cu Aloe Vera. Ce mai reprezintă LR Health & Beauty? 40 de milioane de parfumuri vândute până în prezent, zilnic 25.000 colete expediate, 50.000 testări de produs pe an.

LR îşi bazează activitatea pe două categorii de produse cheie: Sănătate&Nutriţie şi Frumuseţe. Produsele de Sănătate şi Nutriţie sunt produse inovatoare şi inteligente, menite să îmbunătățească viața clienților săi, iar produsele de Frumuseţe sunt create împreună cu vedete mondiale, urmând ultimele tendinţe în domeniu.

Pentru LR, calitatea este esenţială

Pentru a o putea asigura în permanenţă, LR deţine unul dintre cele mai moderne laboratoare de cercetare pentru suplimente alimentare, în care se desfăşoară anual peste 50.000 de teste individuale. Adiţional, calitatea produselor LR este reverificată şi certificată de cele mai exigente instituţii independente de pe piaţă, printre care: SGS INSTITUT FRESENIUS, Institutul Dermatest®, IASC (International Aloe Science Council este o asociaţie mondială non-profit pentru industria Aloe Vera, ce sprijină promovarea de Aloe Vera. Cu peste 50 de sigilii de calitate, LR păstrează cel mai mare număr de produse certificate IASC din lume).

LR colaborează cu renumiţi oameni de ştiinţă şi profesionişi. Din Consiliul Consultativ Ştiinţific fac parte: Prof. Dr. Robert Llewellyn Clancy – medic imunolog, unul dintre cei mai respectaţi experţi în domeniul probioticelor; Dr. Werner Voss – medic dermatolog, fondator şi director al Institutului Dermatest®; Prof. Dr. Martina Kerscher – medic dermatolog şi alergolog. Aceştia consiliază LR în ceea ce priveşte cercetările ştiinţifice şi studiile, precum şi dezvoltarea de concepte inovatoare de produs.

LR investeşte foarte mult timp şi fonduri în cercetare, rezultatele acestei munci materializându-se în dezvoltarea de noi produse și noi brevete înregistrate.

Evaluarea produselor începe prin testarea materiei prime, a ingredientelor produsului şi auditul furnizorului înainte de a testa produsul finit. Mai mult: verificări regulate sunt efectuate mult timp după ce a fost acordat certificatul, pentru a se asigura că produsul încă are înalta calitate care a fost stabilită şi este decisivă în acordarea siglei de calitate.

LR colaborează numai cu furnizori de materii prime verificaţi, acestea fiind cultivate după criterii bio, adică fără pesticide sau alte substanţe chimice, fertilizate numai cu materii organice din Aloe Vera. LR îşi supune în permanenţă întreaga gamă de produse controalelor de calitate interne şi externe, iar punerea pe piaţă a produselor ce conţin Aloe Vera se face numai după efectuarea controlului conform standardului ISO 2859 şi AQL (Acceptable Quality Level).

Pentru LR se recoltează în fiecare an cca. 23 de milioane de Frunze de Aloe Vera. Acestea sunt exclusiv din culturi de Aloe Vera din podişurile mexicane, unde plantele se bucură de cele mai bune condiţii de creştere. Aceste eforturi au drept rezultat, printre altele, faptul că produsele Aloe Vera Drinking Gel sunt certificate cu sigla de calitate a renumitului INSTITUT FRESENIUS, fiind unice pe piaţă.

Suplimentele nutritive LR sunt create pentru buna funcţionare a sistemelor imunitar, cardiovascular, nervos, digestiv, pentru întreţinerea articulaţiilor, în portofoliul LR regăsindu-se toate suplimentele necesare pentru o bună funcţionare a metabolismului. De asemenea, a conceput și un program pentru controlul greutății.

În categoria Frumuseţe, produsele LR vârf de lance sunt parfumurile care stau sub semnul conceptului de „STAR INTERNAŢIONAL˝, unic în lume. Acesta se referă la colaborări cu staruri internaţionale de top, între LR şi vedete existând o colaborare reală, nu doar transferarea licenţei pentru utilizarea numelui. De-a lungul timpului LR a lucrat împreună cu André Rieu, Anastacia, Christina Aguilera, Michael Schumacher, Boris Becker, Anna Kournikova, Sarah Connor, Carmen Electra. În prezent, celebrităţile care fac parte din marea familie LR sunt Bruce Willis, Emma Heming Willis, Karolina Kurkova, Cristina Ferreira, Guido Maria Kretschmer. Persistenţa parfumurilor LR este verificată de institutul Dermatest®.

Viziunea LR este să devină o companie de vânzări directe de top în lume. „De top” nu înseamnă numai amploarea companiei, ci şi faptul că LR trasează perspectivele, stabileşte tendinţele şi adoptă o atitudine exemplară. Această viziune se bazează pe valori clare, asumate, şi pe cei 5 piloni puternici ai succesului.

Obiectivul şi responsabilitatea companiei LR constau în a oferi fiecărei persoane de pe mapamond oportunitatea de a-şi îmbunătăţi calitatea vieţii: cu produse inovatoare şi avantajoase, un model de afaceri atractiv pentru Partenerii de vânzări, numeroase perspective pentru toţi angajaţii, precum şi o calitate excelentă şi competenţă în tot ceea ce realizează LR.

În LR, oamenii reprezintă nucleul, valorile companiei fiind pasiunea, încrederea și responsabilitatea.

Pasiunea: pasiune pentru oameni, pentru produse şi pentru companie.

Încrederea: absolut de încredere pentru furnizori, colaboratori, angajaţi şi bineînţeles pentru Partenerii de vânzări.

Responsabilitatea: LR acționează în mod responsabil în calitate de „good citizen” pentru protejarea mediului înconjurător. De asemenea, LR se implică direct în proiecte de caritate în pieţele unde acţionează prin LR GLOBAL KIDS FUND.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *