Limita mentală în business. Cum să obţii ceea ce îţi doreşti

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Probabil că vă este cunoscut citatul: Dacă tu crezi poți, ai dreptate. Dacă tu crezi că nu poți, și atunci ai dreptate. (Henry Ford) Și Direct Selling Education Foundation explică, într-o postare de pe blogul său, că mulți oameni  își pun singuri limite vizavi de ceea ce pot face.

Fiecare persoană  are puncte slabe, dar dacă crezi în capacitatea ta de a le depăși, vei reuși ceea ce îți dorești, scrie DSEF, care  vine și cu câteva recomandări în acest sens:

Vizualizează reușita! Puterea minții este adesea subestimată. Înainte să adormi, seara, imaginează-te îndeplinind o sarcină și obținând rezultatul dorit. Dacă este vorba despre un telefon pentru a realiza o vânzare importantă, imaginează-ți conversația ideală. Indiferent în ce domeniu muncești, vizualizarea propriului succes te pregătește mental și îți mărește încrederea de care ai nevoie pentru a realiza ceea ce ți-ai propus. Fă repetat acest lucru, când ești în sala de așteptare la o clinică, pe drumul spre serviciu sau cu orice altă ocazie.

Exersează! Actorii nu apar în fața spectatorilor în ziua în care primesc rolurile și scripturile, ci repetă înainte săptămâni sau luni. Aplică același lucru și în afacerea ta. Fă încă un pas după vizualizare și repetă acel telefon important pentru vânzări. Cu cât ești mai pregătit, cu atât vei fi văzut de ceilalți mai competent. Nimeni nu vrea să facă afaceri cu o persoană care nu e sigură pe sine.

Pune la punct un plan! A venit momentul să îți faci un plan de acțiune pentru cazul în care lucrurile nu merg așa cum ți-ai dori. Cum vei răspunde eventualelor îndoieli ale clientului vizavi de produs? Ce vei spune dacă cineva a auzit ceva negativ despre compania ta? Un plan care să acopere eventualele obiecții te va scuti de a găsi un răspuns pe loc și de riscul de a face o impresie negativă.

Analizează rezultatele și fă îmbunătățiri! Ți-ai atins obiectivele pe care le sperai? Dacă da, punctează ceea ce ai făcut bine și te-a ajutat. Dacă răspunsul este nu, identifică ce a fost pozitiv și negativ, fă îmbunătățiri acolo unde este necesar astfel încât să îți mărești șansele de reușită.

Sursa: Direct Selling Education Foundation

Foto: Mylifeatail.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar