Life Care, cea mai mare companie locală de vânzări directe de produse bio, naturale și vegane, a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 10%, în primele cinci luni ale acestui an, iar în 11 ani de activitate a cumulat vânzări de peste 100 de milioane de dolari, informează Focus Energetic.
Creşterea înregistrată în primele cinci luni ale anului se datorează atât dezvoltării afacerii în România, prin îmbogățirea constantă a portofoliului de produse, cât și a creșterii rețelei de parteneri, precum și evoluției afacerii pe piața externă, în țări precum Ungaria și Italia, a anunţat compania.
„În 2016, anul celei de-a 11-a aniversări a companiei, ne-am concentrat pe extinderea internațională, prin deschiderea livrării directe către Europa și prin consolidarea afacerilor în alte țări europene decât România și Ungaria”, spune Gabriel Dumitru, director general al Life Care.
Citește și Life Care se pregătește de Gala națională, cel mai important eveniment al anului