20150117_173243

Kick-off GNLD, la inceput de an

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,00 out of 5)
Se încarcă...

20150117_173243Compania GNLD a organizat, pe 17 ianuarie 2015, primul eveniment de tip kick-off din acest an, prezentat de liderul GNLD pe România, Costel Măgureanu. Speakeri au fost, în ordine, Vlatka Iori, Director of Product Marketing and Training, Europa de Sud, şi Renato di Carlo, vicepreşedinte GNLD Europa de Sud.

GNLD este astăzi prezentă în 56 de ţări, dintre care 25 din Europa. Compania s-a născut în 1973, în Italia.

Un moment aparte l-a constituit partea de recunoaşteri. Am putut constata că, în industria MLM, nu numai că nu contează vârsta şi pregătirea profesională anterioară, dar, iată că şi persoane cu anumite dizabilităţi fizice pot reuşi! Marian Capotă este proaspăt Manager GNLD, poate şi cu ajutorul sponsorului său direct, acelaşi Costel Măgureanu.Marian Capota

 

Vlatka Iori a vorbit despre produse, despre calitatea lor şi despre cum oricine poate reuşi în network marketing dacă respectă sistemul şi cunoaşte produsele.

Renato di Carlo s-a axat, în prezentarea sa, pe noile stimulente din planul de compensare GNLD apărute în acest an.

 

20150117_191054„Eu cred că a fost o oportunitate criza economică, pentru că oamenii au în continuare bani, numai că acum le este teamă să-i cheltuiască.

Asta e diferenţa. Înainte, oamenii cheltuiau banii pe tot soiul de lucruri pentru că nu le era teamă. Dar, prin intermediul Network Marketing, putem arăta oamenilor că există oportunităţi incredibile chiar în aceste vremuri. Iar GNLD a rezistat atâţia şi atâţia ani pe piaţă datorită calităţii produselor şi a filosofiei de marketing.”

–  Vlatka Iori, Director of Product Marketing and Training, Europa de Sud

……………….

„Piaţa din România este minunată, avem distribuitori foarte buni aici, ne dezvoltăm în mai multe zone, nu numai în Bucureşti, ci şi în Braşov, Buzău, Constanţa.

În decembrie, România a crescut comparativ cu anul trecut. Pare paradoxal, dar oamenii trebuie să câştige bani cumva. Iar dacă se duc la şef, el le va spune să uite de asta. Nu se pot duce la bancă să facă împrumut, aşa că singura soluţie este o afacere independentă.

Nu le e teamă tuturor de MLM. Ei trebuie să ştie că există o cheie a succesului. Iar cheia succesului ÎN GNLD e reprezentată de produse. Produsele noastre sunt formidabile.Renato di Carlo

Multă lume crede că MLM înseamnă numai să construieşti o organizaţie. Nu e adevărat. Întâi contează produsele, apoi oamenii, abia pe locul trei organizaţia, structura. Dacă nu lucrezi corect cu produsele şi cu oamenii, nu vei putea construi niciodată o structură. Deci nu e vorba de structură în sine.

Referitor la produse, sigur că sunt şi alte companii care pun la dispoziţie unele similare, respect acele companii, dar noi suntem pe piaţă de 42 de ani şi produsele noastre fac diferenţa. Iată de ce, prima dată când vine la noi o persoană, o rugăm să încerce produsele. Atu-ul nostru principal este calitatea produselor.”

– Renato di Carlo – vicepreşedinte GNLD Europa de Sud.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar