jeunesse produs

Jeunesse intră pe piața cosmeticelor cu linia NV

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

jeunesse produsJeunesse intră pe piaţa de cosmetice cu NV, cea mai nouă linie a sa de produse de “Intensificare a tinereţii”.

Cu sediul în Florida, compania are în portofoliu produse de îngrijire a pielii şi nutriţie, care i-au adus vânzări de un miliard de dolari în 2015. Jeunesse caută să contruiască pe acel succes, cu noua sa ofertă de cosmetice, valabilă deocamdată în SUA şi Canada.

În timpul unui training şi a unui eveniment de leadership din februarie pentru distribuitorii companiei, Jeunesse a dezvăluit o bază pentru machiaj, BB fond de ten perfecționat și un bronzant sub brandul NV.

Microfondul de ten a fost elaborat în nouă nuanțe și conține un aerograf special, conceput pentru a produce un look la modă. Toate produsele sunt fără ulei, ftalați, parabeni sau sulfați.

„Cosmeticele sunt o industrie de 62 miliarde dolari doar în SUA și care crește, așa că are sens pentru noi să ne extindem în această categorie, oferindu-le clienților și distribuitorilor noștri posibilitatea de a fi primii de pe piață care să profite de această tehnologie inovatoare. NV constituie o enormă atracție pentru clienți, cu rezultatele sale imediate și cu avantajele excepționale care completează sistemul nostru de «Intensificare a tinereţii»”, a declarat Scott Lewis, Chief Visionary Officer în cadrul Jeunesse.

Conducerea companiei a subliniat că, pe lângă America de Nord, NV va intra pe piețele internaționale în următoarele luni. Produsele Jeunesse se vând în peste 130 de țări din toată lumea, inclusiv în România.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *