1213_jeunesseglobal_726

Jeunesse Global. Cum a început totul

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 4,67 out of 5)
Se încarcă...

1213_jeunesseglobal_726Direct Selling News dedică companiei Jeunesse Global un articol în numărul din luna decembrie. „Începând cu data de lansare de bun augur 09-09-09 (în cultura chineză 9 semnifică longevitatea), cu patru ani în urmă, Jeunesse Global a acordat prioritate platformelor și extinderii internaționale înaintea expansiunii interne timpurii. Compania de vânzări directe cu sediul central în Florida-SUA a nesocotit tendințele, concentrându-și energia și resursele către o infrastructură globală eficientă, iar strategia lor a dat roade.”- își începe articolul DSN.

Publicația remarcă direcția diferită de lansare aleasă de cuplul fondator al Jeunesse. Dacă pentru cele mai multe companii de vânzări directe cu sediul în SUA,  lansarea standard înseamnă stabilirea unui brand puternic, marketingul și construirea pieței de consum din SUA rapid,  Wendy Lewis și Randy Ray s-au implicat vreme de 3 ani pentru ca Jeunesse Global să aibă acum mai mult de 20 de birouri operaționale cu 200 de angajați, 200.000 de distribuitori și clienți în 85 de țări din întreaga lume.

Vă întrebați probabil cu ce s-au ocupat Wendy Lewis și Randy Ray înainte de a fonda Jeunesse. În cea mai mare parte a ultimelor două decenii înainte de lansarea companiei, perechea a creat  sisteme informatice pentru birouri, necesare start-up-urilor din vânzări directe să crească în jucători de renume în industrie. Munca lor consta în scrierea de coduri detaliate pentru software, creau programe eficiente de asistență pentru clienți, care au adus loialitate. O altă perioadă importantă anterioară a fost la NASA, un succes în programare al lui Randy, eforturile echipei sale propulsând Space Shuttle în spațiu la începutul anilor 1980. La 30 de ani, Randy a câștigat un comision foarte mare după vânzarea unui sistem de procesare a lansării către NASA.

Cum a apărut Jeunesse?

Totul a pornit de la o problemă de sănătate a lui Randy. Timpul petrecut ca soldat în Vietnam, asociat cu îmbătrânirea, i-au erodat cartilajul la ambii genunchi. El avea dureri și căuta o soluție, atunci când președintele Barack Obama a semnat legislația ce legaliza cercetarea celulelor stem în martie 2009. În scurt timp au ajuns la Dr. Nathan Newman,  chirurg cosmetician și dermatolog, intrigați de o nouă procedură injectabilă, prin care celulele stem ale pacienților provenite din țesutul adipos ar fi regenarat cartilajele. Tehnologia celulelor stem, au învățat ei, avea mult mai multe aplicații decât eliminarea durerii de genunchi a lui Randy. Dr. Newman avea singurul ser de îngrijire a pielii cu celule stem din lume, care minimaliza îmbătrânirea prematură, fără intervenții chirurgicale. Era tehnologie de ultimă oră, fără bisturiu sau laser.

Așa le-a venit ideea înființării Jeunesse, iar viziunea și pionieratul acestei companii au fost recunoscute și de Asociația Vânzărilor Directe (DSA). Aceasta le-a acordat premiul ETHOS de ‘Stea în devenire’ în iunie 2013, pentru devotamentul de a atinge standarde înalte de excelență în performanța afacerii, răsplătind și spiritul companiei, dedicarea și filantropia.

Sursa: Direct Selling News

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar