Interviu cu William S. Pinckney, CEO Amway India

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

După ce a intrat sub lumina reflectoarelor odată cu arestarea sa în Kerala, William S. Pinckney, CEO al Amway India,  a acordat un interviu pentru Business Standard în care susține legitimitatea modelului de vânzări directe.

Iată, mai jos, câteva fragmente din interviu:

Companiile de vânzări directe au fost supuse unui control al autorităților. De ce?

William S. Pinckney: India, spre deosebire de orice altă țară din lume, nu are legislație specifică pentru companiile de vânzări directe. Autoritățile încearcă să pună acest segment sub diferite legi și acestea nu sunt cu adevărat aplicabile.

În orice sector, există operatori buni și onorabili și unii care operează escrocherii sau dispar peste noapte. Autoritățile de reglementare, din păcate, în lipsa unei definiții clare, nu pot face diferența. Și, de multe ori, aceste companii sunt prinse și ceea ce spun este: „Oh, ați auzit de Amway? Noi suntem la fel ca ei” și ne aduc în vizorul autorităților pentru motive greșite.

Dar atunci când ați înființat un magazin în India, trebuie să fi știut că ați intrat sub incidența Legii care interzice schemele de circulație monetară.

William S. Pinckney: Această lege nu are nimic de-a face cu ceea face o companie de vânzări directe cum este Amway. Noi vindem produse, nu vindem cecuri. Nu colectăm bani în niciun fel. Pur și simplu, oamenii devin distribuitorii Amway. Nu îi costă nimic, nu există nici o obligație de a cumpăra ceva sau de a vinde ceva. Depinde doar de ei ce vor să realizeze. Este un model de afaceri destul de simplu, de peste 100 de ani, operează în aproximativ 100 de țări din întreaga lume cu succes și ar trebui, de asemenea, să aibă și aici foarte mare succes.

Ați fost controlați deoarece percepeați o taxă de membru și ați făcut bani din asta. Acest lucru nu e permis, deoarece este ceea ce o companie cu marketing de tip piramidă face.

William S. Pinckney: Acum nu se mai percepe, dar nu cred că a fost greșit aplicată. La urma urmei, unde în lume se poate începe o afacere cu 995 rupii (~15$), ai la dispoziție trei luni pentru a încerca, pentru a primi educație gratuită în afacere și poți ieși oricând în 90 de zile dacă dorești și să primești și banii înapoi? Este foarte rezonabil, dar oamenii nu au înțeles, autoritățile de reglementare înțeles greșit intențiile noastre, chiar dacă nu am făcut nici un ban din taxa de intrare. Deci am decis să renunțăm la ea, dar din ceea ce știu suntem singura companie din țară care a făcut asta. Peste tot în lume există taxe de înregistrare, taxe de intrare și nimeni nu are nici o problemă atâta timp cât există garanția că-ți poți primi banii înapoi.

Aveți un model de marketing piramidal, care ar putea să nu fie permis?

William S. Pinckney: Noi nu suntem o piramidă. Noi creăm mai multe oportunități de afaceri pentru distribuitorii noștri, prin aducerea mai multor persoane în afacere sau sponsorizarea altora. Există o ierarhie în fiecare companie. În orice schemă piramidală persoana care se află în vârf face mai mulți bani decât cei de jos. În structura noastră cei de jos pot face mai mulți bani decât cei de sus. Nu este vorba despre momentul când intri și nici despre locul în rețea. Este vorba despre cât de mult muncești.

După arestarea dvs. și-a schimbat Amway poziția cu privire la India?

William S. Pinckney: Nu, deloc. Avem o viziune pe termen lung în India și incidentul Kerala a fost o aberație. Investim pentru a înființa o unitate de producție, suntem la fel de dedicați.

De asemenea, există o percepție că produsele sunt la prețuri mult mai mari decât produsele concurente, în primul rând pentru că dați mult distribuitorilor direcți și nu există transparență în stabilirea prețurilor.

William S. Pinckney: Suntem absolut transparenți. După ce ai devenit distribuitor Amway, știi și prețul la care se vând produsele distribuitorilor, așa cum am vinde în en-gros. Consumatorul face alegerea între brand-uri și compară prețurile. Produsele noastre nu costă mai mult sau mai puțin decât produsele altor companii. Diferă sistemul nostru de distribuție doar. În timp ce alte companii cheltuiesc o sumă mare în publicitate, noi nu facem asta. Împărțim banii ca și comision. La sfârșitul zilei, nu avem super-angrosiști, distribuitori, dealeri și alte persoane care fac, de asemenea, bani mulți din comisioane. Noi doar oferim un comision către distribuitorii noștri. Este doar un mod diferit de a plăti aceiași bani.

Sursa:  Afqs.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *