Paul Harrison

Interviu cu Paul Harrison, distribuitor și lider european Greenfoot Global

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 4,00 out of 5)
Se încarcă...

Paul HarrisonPaul Harrison este din Liverpool. Un lider care are un cuvânt de spus în industria de network marketing din Marea Britanie. Și nu numai. Asta deoarece în 17 ani de experiență a construit echipe de distribuție în peste 100 de țări. Paul a ajutat mii de oameni prin trainingurile sale ușor de asimilat și ușor de implementat și se bucură de călătoriile în țări din toată lumea pe care le face pentru a-și susține echipele și pentru a inspira prin discursurile pe care le ține la evenimente. Paul a depășit personal venitul de 1.000.000 de dolari, iar împreună cu echipele sale a generat venituri de zeci de milioane de dolari ajutând oameni din toată lumea să își schimbe viețile. MlmNews vi-l prezintă pe Paul Harrison, distribuitor și lider european Greenfoot Global:

(Read the interview in English)

MLM News: Care este povestea dumneavoastră? Cum ați descoperit network marketingul? Care este beneficiul cel mai interesant pentru dumneavoastră al MLM-ului, cel care v-a adus  în această industrie?

Paul Harrison: Tatăl prietenilor mei m-a introdus în lumea MLM într-un moment în care eram extrem de obosit după mai bine de 10 ani lucrați într-o bancă. Inițial m-au atras produsele și liderii, m-am îndrăgostit pur și simplu de poveștile de viață pe care le-am auzit și de faptul că era vorba despre o industrie în care oamenii își schimbau viața.

La început nu am înțeles foarte bine această industrie. Să fiu sincer, am crezut este vorba doar despre a vinde produse la cât mai mulți oameni.

MLM News:  Începutul e dificil în orice afacere. Pe dumneavoastră ce v-a ajutat cel mai mult la începutul carierei în network marketing?

Paul Harrison: Eram un bun vânzător, așa că inițial am avut un venit bun din vânzarea de produse, dar când am plecat de la bancă baza mea de clienți a dispărut și o dată cu aceasta mi-a dispărut și venitul.

Am fost prezentat unui lider cu multe niveluri deasupra mea, care a văzut că am potențial și care a devenit mentorul meu. El m-a făcut să înțeleg prima dată afacerea/industria, apoi m-a ajutat să-mi schimb modul de gândire și convingerile, iar apoi m-a ajutat să trec la acțiune și să încep să experimentez rezultatele reale.

Pe măsură ce abilitățile mele s-au îmbunătățit și nivelul meu de cunoștințe a crescut – viața mea s-a schimbat.

MLM News: Am văzut multe fotografii de familie pe site-ul dumneavoastră. Familia este motivația, motorul afacerii dumneavoastră de network marketing?

Paul Harrison: Da, categoric.

Când am început, m-am gândit că dacă aș câștiga din afacerea mea exact cât luam la job aș fi fost fericit, pentru că măcar nu mai lucram la bancă. Dar pe măsură ce abilitățile și rezultatele mele au crescut și scopurile mele au devenit mai mari.

Acum știu că poți câștiga în 2 sau 3 ani cât câștigă într-o viață majoritatea oamenilor, dacă îți dezvolți afacerea până atingi momentumul.

Gândul că eforturile mele înseamnă o viață mai bună pentru părinții mei, pentru partenerul de viață, pentru copii, pentru familie este un sentiment foarte plăcut și care mă conduce spre succes.

MLM News: De ce Greenfoot Global? Cum ați descoperit Greenfoot Global? Care este lucrul cel mai impresionant la această oportunitate?

Paul Harrison: Am lucrat  împreună cu proprietarii companiei Greenfoot Global într-o altă firmă cu 7 ani înainte de a mă alătura Greenfoot Global. Era tot o companie care distribuia un catalizator pentru camera de combustie și unde m-am bucurat de succes. De fapt, compania respectivă mi-a propus postul de director de vânzări pentru Europa și Eurasia și vânzările au crescut cu aproape 100% în mai puțin de 3 ani.

Când am înțeles că Greenfoot avea o versiune mai bună de catalizator și un plan de compensare aproape de două ori mai bun – decizia de a mă alătura a fost foarte simplă.

MLM News: Greenfoot Global este o companie tânără. Câți distribuitori sunt în acest moment în Europa?

Paul Harrison: Greenfoot Global este, într-adevăr, o companie tânără și mică comparativ cu alte companii internaționale, dar tocmai asta m-a atras. Ca lider cu experiență nu m-aș alătura niciodată unei afaceri aflate în etapa de „start up” pentru că foarte multe eșuează. Cu toate acestea, când m-am alăturat companiei GFG, aceasta avea deja 3 ani, deci era o  companie stabilă, dar dezvoltată numai în America de Nord – deci oportunitatea era complet nouă pentru Europa și Eurasia.

MLM News: Ați vizitat Romania toamna trecută. Ce v-a impresionat cel mai mult aici? Ce ne puteți spune despre echipa din România?

Paul Harrison: M-am bucurat de călătoria din noiembrie în România. Evenimentul a fost unul profesionist, oamenii – calzi, prietenoși și dornici să învețe. Pentru că am călătorit în atât de multe țări, îmi place să cred că știu când lucrurile urmează să se întâmple.

Voi reveni în România în martie și sper să văd o creștere majoră a echipelor și a numărului de invitați la evenimentele noastre. Acest lucru îmi va spune cât de reușită a fost prima mea vizită.

MLM News: Ați dezvoltat echipe în peste 100 de țări. Ce alte piețe GFG vă interesează și care este strategia dumneavoastră de dezvoltare a unei echipe într-o piață nouă?

Paul Harrison: Rusia este principala mea piață în acest moment, având aici o echipă de peste 10.000 de distribuitori. Prin urmare concentrarea mea este pe susținerea acestei echipe și pe asigurarea suportului necesar astfel încât lucrurile să continue să crească aici la fel de mult. Acest lucru presupune crearea de instrumente, sisteme și traininguri de primă clasă și dezvoltarea de lideri în zonă care muncesc independent, având o bază zilnică de lucru.

În alte piețe am echipe care încep  să se dezvolte, în Africa și, desigur, în România. În MLM nu ai nevoie neapărat de o strategie de a intra pe o piață, ci mai degrabă de apariția unor lideri pe care apoi să îi susții în ceea ce fac și să îi ajuți cu ceea ce au nevoie.

MLM News: Din experiența dumneavoastră, care este motivul pentru care oamenii spun cel mai adesea NU domeniului de network marketing?

Paul Harrison: De cele mai multe ori oamenii nu spun NU afacerii.  Nu se întâmplă să vadă o prezentare, sa își ia informația și apoi să spună NU. În cele mai multe cazuri oamenii spun NU la invitația de a vedea afacerea. Asta înseamnă că nu spun nu afacerii, ci ȚIE. Până înveți și îți dezvolți abilitatea de a face o invitație te vei lupta în profesia asta.

MLM News: Puteți să ne oferiți o formulă scurtă, ca în matematică, a succesului în network marketing?

Paul Harrison: Oamenii întreabă deseori care este formula secretă. Dacă ar fi exista una aș fi spus-o tuturor celor din echipa mea și în felul acesta aș fi avut și mai mult succes. Dar oamenii tot întreabă, așa încât am creat propria formulă:

Invitații + prezentări = distribuitori noi

Dacă vrei distribuitori noi trebuie să faci prezentări. Dacă vrei să faci prezentări trebuie să faci invitații. Deci invitații plus prezentări egal mai mulți distribuitori noi.

MLM News: Network marketingul mai este supranumit și “afacerea fără prieteni” și mulți oameni spun că mai bine își caută altă soluție financiară decât să-și piardă prietenii de-o viață. Ce credeți, afectează network marketingul relațiile pe care le au oamenii sau chiar poziția socială a acestora?

Paul Harrison: Nu, categoric nu. Câtă vreme spui adevărul, nu faci lucrurile să sune prea ușor și muncești împreună cu oamenii pe care îi înregistrezi, atunci ai făcut ceea ce ține de tine. Am câștigat sume de 7 cifre în această industrie așa încât cred că este de datoria mea ca măcar să-mi informez prietenii și familia referitor despre oportunitate. Ceea ce fac cu informația e decizia lor.

MLM News: Un mesaj pentru comunitatea site-ului MlmNews.opv.ro?

Paul Harrison: Da. Atenție, România, venim! Avem un produs excelent, un plan de compensare excelent și o echipă excelentă cu lideri excelenți. 2014 va fi anul nostru în România și vom schimba în bine viețile multor oameni. Nu lăsați această oportunitate să treacă pe lângă voi!

Paul Harison va participa, pe 21 martie 2014, la un eveniment Greenfoot Global desfășurat în București, iar pe 22 martie, începând de la ora 12.00,  la un eveniment mai amplu, care va avea loc la Hotelul Ramada din Sibiu și unde și-au anunțat prezența 500 de participanți. (Pentru detalii despre evenimente: office@greenfootglobal.ro)

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar