Direct Selling News: Interviu cu presedintele companiei Nu Skin, Truman Hunt

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

 

Industria vânzărilor directe continuă să crească la nivel mondial, indicând un nivel ridicat de încredere din partea consumatorilor și a investitorilor, scrie Direct Selling News,  alegând drept exemplu mișcarea generată de compania Nu Skin pe 9 iulie, când a dat publicității noile estimări pentru 2013. A doua zi prețurile acțiunilor au crescut semnificativ, iar investitorii au răspuns pozitiv la anunț, dând dovadă de încredere în capacitatea companiei Nu Skin de a-și susține dezvoltarea.

Despre factorii din spatele acestei reacții de încredere din piață vorbește, într-un interviu acordat publicației Direct Selling News, și președintele Nu Skin, Truman Hunt, care explică faptul că în spatele acestei reacții pozitive se află o muncă de 6 – 7 ani, perioadă în care compania a făcut eforturi să se adapteze legislației și specificului pieței din China. „Nu ne permitem luxul să nu creștem”, spune Truman Hunt, „a fost un moment în care a trebuit să decidem cum vrem să creăm un avantaj în această piață și să punem la punct o strategie sustenabilă și câștigătoare. Rezultatul a fost o serie de modificări de tranziție a afacerii. În același timp operam trei oportunități distincte în Nu Skin, Pharmanex și Big Planet. Aveam trei echipe de conducere pentru cele trei divizii si toate concurau pentru atenția forței de vânzare. Ne-am dezvoltat acționând pe mai multe planuri. Astfel încât ne-am modificat strategia și am decis să oferim distribuitorilor noștri o prezentare focusată, în loc să îi facem să se concentreze pe mai multe direcții.”

Hunt punctează că această schimbare de strategie a fost cea care a făcut lucrurile să meargă, menționând creșterile care au apărut în vânzări lună după lună, creșteri care s-au accelerat din 2009.

Cele trei motoare ale acestei schimbări au fost, explică Hunt, „concentrarea asupra lucrurilor pe care ne doream să le dezvoltăm, alinierea scopurilor companiei și ale liderilor noștri și asigurarea că lucrurile stabilite sunt duse la îndeplinire fără eșecuri”.  Aceleași trei principii sunt aplicate lansările noilor produse: „ne concentrăm pe o singură inițiativă, pregătim liderii și facem o ofertă limitată la lansarea noului produs în paralel cu un eveniment corporativ”.

Iată și răspunsul lui Truman Hunt la întrebarea referitoare la viziunea sa asupra viitorului industriei vânzărilor directe: „Sunt pasionat de produsele noastre si de inovațiile pe care le putem aduce pe piață prin acestea, dar noi chiar putem îmbunătăți viețile oamenilor. Sincer, este lucrul care îmi place cel mai mult la această industrie. Noi schimbăm vieți, dând antreprenorilor oportunitatea de a începe o afacere cu foarte, foarte puțin capital, cu un risc foarte mic și un potențial semnificativ, ceea ce le asigură posibilitatea de a-și controla viitorul economic. Pur și simplu nu văd un alt domeniu care să le ofere antreprenorilor acest lucru.

Este din ce în ce mai dificil pentru oameni să își asume riscul unei afaceri clasice, unde e nevoie de un capital de sute de mii sau milioande de dolari. Din acest motiv cred că vânzările directe au viitor. Nu există nicio alternativă care să ofere protecția sau beneficiile pe care le oferă un astfel de sistem. Acest lucru ne dă putere atunci când suntem criticați și ne va ajuta să ne dezvoltăm.”

Citeste interviul integral pe Direct Selling News

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar