Industriile care explodeaza la nivel global in secolul 21. Network marketingul, "afacerea secolului"

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

„Industria de sănătate și wellness este în creștere într-un ritm atât de rapid, încât este greu să se țină pasul. Noi sesiuni de fitness inovatoare apar peste tot, companiile încearcă în mod constant să ne vândă creme minune la prețul unui mănunchi de banane și niciodată nu am fost atât de obsedați de imaginea și aspectul nostru.” – scrie North Devon Journal, într-un articol dedicat industriilor în creștere la nivel mondial.

Publicația vine și cu o explicație pentru forța motrice din spatele acestui boom în industria sănătății și wellness:

„Boom-ul se întâmplă când un număr mare de oameni fac același lucru în același timp. Oamenii din fruntea acestui boom au peste 50 de ani. Acest grup de oameni alcătuiesc jumătate din populație, iar în secolul 21, cei în vârstă de 60 de ani sunt considerați încă tineri. Această generație de oameni nu mai stă acasă la tricotat, luându-și la revedere de la viață. Ei merg în croaziere, se bucură de viață și încă mai pot petrece, dar acest stil de viață  necesită, de asemenea, o anumită rezistență și o întruchipare a sentimentului tinereții.

Iată deci motivul: cu toții trăim mai mult, dar vrem să arătăm și să ne simțim mai tineri. Ne autoeducăm din ce în ce mai mult despre cele mai bune metode de a rămâne sănătoși și a ne simți bine, pentru că începem să înțelegem legătura directă între modul în care ne păstrăm sănătatea și tinerețea, și fericirea corpului, minții și spiritului.”

Un Mega-trend ca acesta garantează o creștere a afacerilor pe piață, iar oamenii întotdeauna caută modalități prin care să valorifice un trend, la fel ca în boom-ul imobiliar, unde o mulțime de oameni au fost implicați și unii dintre ei trăiesc acum confortabil.

Al doilea domeniu pe care îl aduce în atenție North Devon Journal este network marketingul – numit de analiștii financiari și economici drept „afacerea secolului 21” – și care domină în acest moment industria de sănătate și fitness.

Articolul vine și cu o explicație simplă a network marketingului: Rețeaua de marketing este pur și simplu o recomandare pentru care ești plătit. Consultanții recomandă, sunt plătiți și îi învață pe alții să facă același lucru, astfel ei pot folosi produsele și să fie plătiți pentru a le utiliza. De-a lungul timpului, se construiesc rețele mari de consumatori, iar comisioanele de la achiziționarea de produse se întorc către consultanți! Genial! Trebuie să fii nebun să nu faci asta! Se construiește un venit rezidual exponențial!

Iată ce mai scrie publicația britanică despre network marketing:

Vânzările directe au luat naștere în anii 1950 și au crescut lent la nivel global, odată cu creșterea de tehnologiei.

Este un mod foarte onest de deplasare a produselor și serviciilor, de care oricum avem nevoie și pe care oricum le cumpărăm din altă parte, pentru că oamenii care construiesc rețele cred cu adevărat în ceea ce recomandă, pur și simplu pentru că ei sunt produse ale produselor lor. Știm cu toții când o vedem pe Cheryl Cole recomandând un produs la TV că este foarte puțin probabil ca ea însăși să-l folosească, cu toate că ea este plătită cu o avere ca să ne spună asta.

Gândiți-vă la toți banii pe care companiile îi cheltuie pe celebrități, publicitate și marketing, precum și pe multe alte procese. Marketing-ul în rețea taie toate aceste cheltuieli, astfel încât banii pot merge atât către îmbunătățirea formulelor produselor, oferind produse calitative, cât și la cei care folosesc produsele și care le recomandă și ajută la cunoașterea brand-ului.

Rețelele de marketing au potențialul de a oferi oamenilor obișnuiți venituri incredibile. Desigur, ai nevoie de motivație, tenacitate și determinarea de a reuși, dar fiecare persoană are aceeași oportunitate în Network Marketing, ceea ce este din nou, foarte etic.

Știu că unii dintre voi s-ar putea acum să spună „Nu este de fapt una dintre acele scheme piramidale”? NU. Schemele piramidale sunt ilegale și se plătește pentru recrutarea de oameni, și nu pentru produse de calitate de care oamenii au nevoie și permit ca doar o singură o persoană la un moment să culeagă recompensele, plus că se prăbușesc automat după câțiva ani; dacă chiar vrei să știi diferența, citește câteva cărți și educă-te.

Înainte de a te arunca în industrie și a alege orice companie veche, uită-te mai întâi la cine o conduce și de cât timp este pe piață. Aceste companii nu plătesc pentru publicitate, dar se bazează pe testimoniale.

În netork marketing este vorba despre ceea ce căutați și de persoana care vă introduce în afacere, așa că uitați-vă bine la planul de compensare și la tipul de oameni atrași de companie!

Foarte rar veți găsi o companie care nu are o mulțime de oameni autentici, strălucind de optimism, căci rețelele de marketing par să atragă aceste tipuri oricum, precum și oameni din toate categoriile sociale, medici, profesori, avocați, pompieri, dansatori care o fac!

Uitați de cercetarea pe internet, deoarece sunt scrise multe lucruri pe care nu vă puteți baza, cu excepția cazului când este o sursă de încredere.

Așa că dacă în continuare vreți să luați niște produse pentru a pierde în greutate, pentru machiaj sau pentru a trata afecțiuni ale pielii, sau pentru a arăta mai tineri și oricum ai de gând să cheltui niște bani,  de ce să nu te și uiți la o modalitate de a face bani din ceea ce cheltui!

O ultimă idee de reținut: Network marketing-ul este industria cu cea mai rapidă creștere, dar și cea mai greșit înțeleasă la nivel global, până în prezent.

De ce? În primul rând, pentru că oamenii au tendința de a-și face propriile lor idei preconcepute din surse nesigure, iar  în al doilea rând, trăim într-o lume a scepticismului, în care teama este cea mai mare forță motrice din spatele multor decizii de a acționa în oportunitățile oferite de viață! Să iasă pur și simplu din zona de confort ar fi o aventură prea mare pentru unii.

Desigur, alții sunt cu adevărat fericiți cu viața pe care și-au ales-o, dar dacă ar ști că s-ar putea pensiona mult mai devreme, merge în vacanță în fiecare an, și-ar asigura copiii, precum și siguranța financiară, nu ar fi bine măcar să investigheze oportunitatea?

Sursa:  North Devon Journal

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *