Industria wellness se apropie vertiginos de un trilion de dolari

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Un procent însemnat din vânzările companiilor de network marketing îl reprezintă produsele din domeniul wellness. Vestea bună este că, potrivit unui raport al Euromonitor, industria wellness se estimează că va depăși la nivel mondial un trilion de dolari în următorii 4-5 ani.

Motorul creșterii vânzărilor în acest domeniu îl reprezintă atenția mai mare a oamenilor asupra sănătății și mai ales a prevenției. De asemenea, cercetările și inovațiile în acest domeniu sunt remarcabile . De fapt, deja marile companii țin deja cont de acest curent.  Au apărut produse gen Coca Cola Zero, spre exemplu, care numai în Statele Unite au crescut vânzările celebrului brand cu 565 milioane de dolari în 2011.

Cele mai mari creșteri ale industriei în 2011 s-au înregistrat în China, Brazilia, SUA,  Rusia și Mexic.

Sursa: Euromonitor International

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar