India se indreapta catre o reforma legislativa in vanzarile directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

De-a lungul ultimelor decenii, companii precum Modicare, Tupperware, Quantum, Oriflame și Amway au adus oportunitățile de vânzare directă în India. Modelul de vânzări directe generează în prezent 35,8% din totalul vânzărilor cu amănuntul din afara magazinelor, 4,41% din vânzările cu amănuntul organizate și 0,07% din PIB-ul țării.

Deoarece vânzărilor directe le-a crescut impactul asupra economiei Indiei, autoritățile de reglementare financiară a țării s-au angajat într-o dezbatere susținută privind o jurisdicție adecvată a firmelor de multi-level marketing. Atât industria vânzărilor directe, cât și oficialii guvernamentali și- au exprimat nevoia de reformă, pentru a elimina orice piramidă și schemă și să stabilească limitări clare în jurul oportunităților legitime de vânzări directe.

Renumitul economist Bibek Debroy este autorul unui studiu intitulat „Vânzările directe în India: Legislația adecvată este cheia”. Studiul abordează problema prin solicitarea de modificare a legislației în vigoare în India, astfel încât să diferențieze clar vânzările directe de schemele piramidale interzise. Printr-o definiție clară a vânzărilor directe, acestea nu se vor mai confunda cu sistemele piramidale ilegale.

Wall Street Journal a raportat că un comitet s-a format deja pentru a elabora primul set de reglementări pentru MLM-uri din India. Un purtător de cuvânt al Amway a confirmat faptul că „industria vânzărilor directe a avut deja întâlniri cu oficialitățile din domeniul comerțului și finanțelor, pentru a clarifica reglementările”, eforturile tuturor  concentrându-se pe obținerea unui grad mai mare de claritate a legislației în vigoare din India.

Sursa: Direct Selling News

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *