Incursiune in piata parfumurilor

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Piața globală a esențelor și parfumurilor se preconizează că va continua să crească în următorii ani, fiind antrenată în principal de creșterea anticipată de pe piețele emergente abia penetrate, dar și de lansările de produse inovatoare.

Potrivit Global Industry Analysts, piața majoră, alcătuită din Europa, America Latină și SUA, va continua să beneficieze de pe urma cererii, deoarece este o piață bazată pe lansarea unui număr mare de produse noi, în fiecare an.

Acest lucru se datorează faptului că piața este foarte fragmentată, cu un număr mare de jucători, concurând intens pentru o cotă cât mai mare din această piață.

Piața globală pentru parfumuri este dominată de parfumurile premium, la fel cum sunt și piețele mari, Europa și SUA, unde predomină segmentul premium sau de parfumuri fine.

În schimb, segmentul de parfumuri de mass-market este puternic în piețele din regiunile în curs de dezvoltare, inclusiv Brazilia, care a devenit cea mai mare piață pentru aceste parfumuri la nivel global.

Este de așteptat totuși ca cea mai mare creștere să fie în piețele emergente, în special în Asia-Pacifică și America Latină. Acest lucru se datorează faptului că în regiunile dezvoltate creșterea populației a devenit limitată, iar gradul de îmbătrânire a populației s-a accentuat, rezultând o diminuare în utilizarea parfumurilor.

Regional, Europa reprezintă cea mai mare piață, urmată de America Latină și de Statele Unite.

Parfumurile reprezintă în mod tradițional unul dintre cele mai puternice și mai mari sectoare din cadrul pieței cosmeticelor și articolelor de toaletă, dar este și puternic influențată de tendințele modei care dicteaza soarta pieței.

Sursa: Cosmetics Design

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar