Inainte de a porni o afacere MLM trebuie sa-ti raspunzi la o singura intrebare

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Oricine urmărește cu atenție disputa Ackman-Herbalife poate fi indus în eroare în privința afacerilor  Herbalife – o organizație multilevel marketing unde distribuitori/clienți individuali aduc alți clienți/ distrbuitori pentru a munci pentru ei, într-o organizație de tip piramidal. – scrie Panos Mourdoukoutas, profesor la Catedra de Economie a Universității Long Island, într-un articol poblicat pe Forbes.com.

Unul dintre lucrurile pe care Ackman le considera greșite este că foarte puțini oameni reușesc să ajungă în vârful piramidei, obținând un profit uriaș, în timp ce majoritatea pierde bani. Dar nu se întâmplă același lucru în cele mai multe afaceri? – continuă profesorul.

În opinia lui Panos Mourdoukoutas, problema este că oamenii nu înțeleg natura rețelelor MLM, iar prima întrebare pe care ar trebui să și-o adreseze ar fi: ”Sunt pregătit să construiesc o afacere?” Și iată ce înseamnă să-ți construiești o afacere, după părerea sa:

1. Să ai o viziune.

O viziune, un set de scopuri pe care vrei să le atingi, o idee a contribuției pe care vrei să o aduci la viețile oamenilor; și un set de valori de bază care să-ți călăuzească comportamentul în vederea atingerii scopurilor. Banii ar trebui să reprezinte o finalitate nu o cauzalitate a afacerii în care te avânți.

2. Împărtășește viziunea.

Nu poți să ajungi la ceea ce-ți dorești de unul singur. Trebui să îți împărtășești viziunea cu alții care sunt dispuși să parcurgă același drum ca și tine. Unii vor merge în același ritm, alături de tine. Alții vor merge mai încet și vor rămâne în urmă. Un al treilea grup va merge mai repede și te va depăși. Dar cu toții trebuie să știți că vă îndreptați către aceeași destinație.

3. Execuția.

Menține-ți atenția pe visul tău, pe afacerea pe care vrei să o construiești, și du-o la capăt. Dezvoltă o rețea, o formă de antreprenoriat comun care îți permite ție și asociaților să creșteți afacerea.

4. Condu prin inspirație.

Inspiră-ți asociații, fii modelul și mentorul lor pentru a-i ajuta să depășească obstacolele din calea construirii unor afaceri de succes.

5. Antrenează și oferă suport.

Antrenează și oferă suport asociaților în mod constant. Învață-i despre noi produse și noi tehnologii. Oferă-le suport prin tehnologii și practici de afaceri de ultimă oră.

6. Împărtășește riscurile și recompensele cu cei pregătiți să-ți împărtășească visul și contribuie cu resurse și energie la el.

Concluzia lui Panos Mourdoukoutas: așa cum se întâmplă în orice afacere, nu poți reuși decât atunci când crezi în cauza organizației, îți pui inima și sufletul în ea. Ești pregătit pentru asta?

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentarii (0)

  1. Adelin Tolan

    Bine punctat, uneori e greu sa reusesti in mlm dar perseverenta conteaza. Am observat asta la mlm-ul la care activez in prezent. Se fac bani foarte multi dar trebuie sa muncesti. Si mentalitatea romanilor inca lasa de dorit… Sunt niste fricosi dar apare cate unul curajos care are rezultate fantastice si restul doar il invidiaza…

  2. Ioan Se

    Sunt foarte interesat de MLM insa e ceva care ma opreste sa ma lansez in vanzarile directe: nu inteleg care este plus valoarea (valoarea adaugata ) pe care o produc eu impreuna cu toti participantii la o aceasta constructie piramidala.
    Din ce am citit concluzionez ca producatorii care aprovizioneaza reteaua genereaza in mod real valoare adaugata colectabila in beneficiul lor insa ma intreb ce plus-valoare genereaza membrii structurii piramidale care sunt in acelasi timp si vanzatori si consumatori?
    Poate cineva sa ma lumineze?

    • Vorbim de un sistem de distributie diferit de cel cu care suntem obisnuiti. Produsele nu se gasesc in retelele de magazine clasice, ci in retelele de consumatori si promotori. Astfel, partea de marketing si reclama este preluata de partenerii acestor companii, care creeaza canelele de distributie ale produselor. De unde sunt platiti? In functie de rulajele realizate in canalele de distributie create de fiecare, din bugetul pe care orice companie il are pentru marketing si reclama. Diferenta este ca banii acestia nu mai merg, de ex, in reclama de la TV, ci la oamenii care fac reclama (si in principiu o fac usor, pentru ca le plac produsele). Daca mai aveti intrebari, nelamuriri, intrati si aici http://forum.opv.ro/index.php/board,52.0.html

  3. maria florea

    Freedom-MLM este „rabdare si perseverenta”, sunt incredintata ca se obtin bani, dar nu imediat, depinde de ritmul in care lucrezi, de autodisciplina si organizare.Sistemul de vinzari in MLM este cel mai performant, dureaza pina iti „construiesti” echipa. Succes!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar