In continuare, trend ascendent al industriei de network marketing

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Vânzările directe ar putea fi soluţia companiilor de cosmetice din Europa pentru perioada de recesiune. Cel puţin aşa indică un nou raport care prognozează în continuare un trend ascendent al acestui domeniu.

Raportul pe anul 2011, dat publicităţii de YStats.com, arată situaţii financiare pozitive, în special pe pieţele din Franţa şi Germania, în cazul multor companii, în ciuda provocărilor economice ale momentului.  În 2011, Franţa şi Germania au generat cele mai mari venituri din Europa în industria de network marketing, iar Rusia a angajat cel mai numeros personal.

Cosmeticele şi produsele de îngrijire personală, alături de produsele pentru îngrijirea locuinţei sunt cele mai populare categorii de produse în sectorul vânzărilor directe europene. Pentru 2012, previziunile indică o creştere a vânzărilor companiilor de cosmetice. De asemenea, yStats.com observă un trend ascendent în ţările baltice. În 2011, în topul vânzărilor din Norvegia şi Turcia s-au aflat cosmeticele şi produsele de îngrijire a pielii.

Raportul evidenţiază şi companii care au avut succes pe anumite pieţe, cum este cazul companiei Yves Rocher care a avut rezultate deosebite în Elveţia.

Printre companiile analizate în Raportul pe 2012 al vânzărilor directe în Europa se numără Avon, Mary Kay, Oriflame, Natura Cosmeticos, Nu Skin, AmorePacific şi Menard Japan Cosmetics.

Sursa: Cosmeticsdesign-europe.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar