2015

In 100 de cuvinte: Privind spre 2015

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

2015Acum, când anul este pe terminate, e interesant să aflăm de la cei mai importanţi oameni din industria de vânzări directe ce prevăd ei pentru 2015.

Câțiva dintre aceștia au fost intervievați în acest sens de World of Direct Selling, adresându-le întrebarea: „Care va fi cea mai importantă problemă, dacă va fi o oportunitate sau o ameninţare, în industria vânzărilor directe care va necesita o privire mai atentă anul viitor?”

Mai jos se află diversitatea în răspunsuri, care semnifică bogăţia acestei industrii.

Oscar Cano Arias, Director general, Direct Selling Europe:

oscar.web_-199x300„2015 va fi un alt an crucial în domeniu, din mai multe motive. Din perspectiva juridică, ne aşteptăm să vedem rezultatele investigaţiilor FTC (Federal Trade Commission), FBI şi SEC (Securities and Exchange Commission) asupra Herbalife. Investigaţiile nu vor trece cu vederea recenta înţelegere de acţiune de clasă în SUA conform căreia Herbalife a trebuit să plătească 15 milioane de dolari şi a fost obligată să-şi schimbe radical politicile corporatiste, inclusiv modul în care îşi defineşte distribuitorii, precum şi clarificarea acordului care conferă calitatea de membru. Din perspectivă legislativă, este  de aşteptat ca U.E. să modifice Directiva pe publicitatea înşelătoare sau comparativă, menită să întărească practicile anti-amăgire în cadrul tranzacţiilor B2B. Ultima, dar nu cea din urmă, U.E. are o nouă Comisie, un nou Parlament, care trebuie să fie pe deplin funcţionale odată cu începerea anului 2015. Direct Selling Europe lucrează cu toţi factorii de decizie pentru ca interesele companiilor de vânzări directe de bună reputaţie şi solide să fie în continuare respectate.”

Tamuna Gabilaia, Director executiv al Federaţiei Mondiale a asociaţiilor de vânzări directe (World Federation of Direct Selling Associations – WFDSA):

TamunaHeadshot31808-199x300„La al IV-lea Congres Mondial al WFDSA, care a avut loc la Rio de Janeiro în noiembrie, au participat peste 400 de persoane. Credem că această audiență este o măsură a nivelului de energie și de entuziasm pe care oamenii îl au pentru vânzări directe. Între 2011 şi 2014, sub conducerea lui Alessandro Carlucci, industria a avut O CAGR (Compound Annual Growth Rate – rata anuală compusă de creştere) de 6,8. Sperăm ca în 2015, sub conducerea lui Doug DeVos, preşedintele Amway, să continuăm acest ritm de creştere şi să rămânem o industrie vie, care să aducă putere economică oamenilor de pe întreg globul.”

Miroslav Lubon, Director executiv, Asociaţia de Vânzări Directe din Polonia (Poland Direct Selling Association):

mirek.web1_„Privind către 2015 mă gândesc la o problemă, de însemnătate globală, care poate fi deopotrivă o oportunitate şi o ameninţare. Este vorba despre etică. Practicile transparente şi piaţa corectă, folosită în prezent de atâtea companii legitime şi bine stabilizate, vor fi vitale pentru orice expansiune viitoare a industriei, mai ales că un număr de factori externi cum ar fi creşterea economică, puterea de cumpărare a populaţiei sau abundenţa de produse inovative şi de bună calitate aflate în oferta companiilor, sunt de foarte bun augur pentru acest domeniu. Şi nu numai în anul ce stă să înceapă. Concomitent, industria va trebui cu certitudine să se confrunte cu nevoia urgentă de educare a publicului larg cu privire la adevăratele merite şi formă a vânzărilor directe, în mod sigur nu o sarcină uşoară, dacă luăm în considerare neîncrederea continuă în companiile MLM inoculată de intermediari pe unele pieţe, precum şi activitatea continuă a companiilor neetice în altă parte de lume.”

Joseph Mariano, Preşedintele Asociaţiei de vânzări directe din SUA (U.S. Direct Selling Association):

joe.web1„[…] O întâmplare pozitivă despre impactul nostru economic şi despre protecţia consumatorului conferite de codul nostru etic va avea un aport la convingerea că vânzările directe rămân un domeniu atractiv, în creştere pentru mulţi ani de acum încolo.”

 

Sursa: worldofdirectselling.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar