thai1

Hit schimbat după protestele celor din vânzări directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

thai1Un lucru mai puţin obişnuit s-a petrecut recent, în Thailanda, când un star a decis să schimbe ultimul său cântec, după ce oamenii care lucrează în industria vânzărilor directe au protestat, spunând că îi pune într-o lumină proastă, informează BBC.

„Lost friends because of direct sales – Prieteni pierduţi din cauza vânzărilor directe”, al artistului hip-hop Natee „Oui” Eakwichit, spune povestea unui om care se angajează în network marketing şi descoperă că şi-a pierdut toţi prietenii, din cauza nesfârşitelor cereri făcute pentru a-i determina să se alături schemei sale MLM. „I-am sunat, dar nu mi-au răspuns. M-am întâlnit cu ei, dar nu au vrut să-mi vorbească”, spune aşa-zisul vânzător în cântecul thailandez.

Lansat acum două săptămâni, hitul al cărui refren este „Rich, rich, rich!” are peste 1,2 milioane vizualizări pe Youtube.

Totuşi, versurile i-au atras atenţia lui Kritanong Suwannawong, liderul People Network Power Party, care a declarat că acest cântec „nu înţelege” vânzările directe şi portretizează oamenii din acest domeniu ca fiind indivizi lipsiţi de scrupule, care creează scheme piramidale ilegale. „Fiecare profesie are buni şi răi”, a subliniat el, dar versurile îi zugrăvesc pe toţi cei din industria MLM ca fiind „persoane rele şi nedorite”.

Criticile au luat amploare, ajungându-se până la a se cere interzicerea cântecului. În cele din urmă, s-a ajuns la un compromis, cu o schimbare chiar în titlu: „Lost friends due to indirect sales – Prieteni pierduţi din cauza vânzărilor indirecte”. Oui a fost de acord ca firmele de marketing să folosească piesa gratuit.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar