Romeo Cazanescu_small

Herbalife Romania anunţă rezultate în creştere pentru 2013

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

Romeo Cazanescu_smallHerbalife Romania a anunţat o creştere de 10% a afacerii la finalul anului 2013, faţă de anul precedent, încheiat la 31 decembrie 2012. În plus, compania a raportat o creştere cu 19% a numărului de distribuitori.

Romeo Căzănescu, Director General Herbalife Romania & Moldova, comentează aceste rezultate:  „2013 a fost al cincilea an consecutiv în care Herbalife a înregistrat o creştere a afacerii în România, obţinând rezultate foarte bune la toţi parametrii importanţi ai afacerii noastre.  Această consolidare a afacerii în regiune şi în Romania vine în contextul creat de potenţialul real al pieţei de vânzări directe. Este o industrie a secolului 21, foarte dinamică care oferă şanse reale celor cu spirit antreprenorial. România este catalogată ca una dintre ţările cu cea mai rapidă dezvoltare din statele din regiunea Europa, Orientul Mijlociu si Africa, o piaţă care a asimilat cu succes modelul de business al Herbalife care se concentrează pe formarea, dezvoltarea şi sprijinirea Distribuitorilor Independenţi. Brandurile puternice susţinute de cercetare, gamele de produse inovatoare – nutriţie personalizată şi îngrijire personală – care răspund celor mai diverse necesităţi sunt alţi factori importanţi care impulsionează creşterea afacerii Herbalife în Romania.”

Creştere la nivel internaţional

Herbalife Ltd. anunță rezultate-record ultimul trimestru din 2013 și pentru întregul an fiscal 2013 și crește parametrii pentru Ghidul Câștigurilor pe 2014

  • În trimestrul patru, compania a înregistrat o creștere cu 13% a volumului la nivel mondial, față de aceeași perioadă a anului anterior.
  • Profitul pe acţiune (EPS) din trimestrul patru de 1,15$ a crescut cu 15%, iar nivelul ajustat  al EPS, de 1,28$, a crescut cu 28% – ambele valori fiind raportate la aceeași perioadă a anului anterior.
  • Estimările pentru profitul pe acţiune (EPS) diluat şi ajustat pentru anul financiar 2014 variază între valorile 5,85$ și 6,05$, reflectând impactul recentelor tranzacții financiare și al procesului ulterior de răscumpărare de acțiuni.
  • Un grad de retenție pentru liderii în vânzări de aproximativ 51,8%.
  • Compania a generat 773 milioane de dolari în flux de numerar din operațiuni pentru anul fiscal 2013.
  • Consiliul Director a aprobat dividende trimestriale de 0,30$ per acțiune.

Herbalife Ltd. (NYSE: HLF) a anunțat că vânzările nete din trimestrul patru au atins 1,3 miliarde de $, reflectând o creștere de 20% față de creșterea volumului cu 13% din aceeași perioadă din 2012. Venitul net pentru acest trimestru este de 123,5 milioane de $ sau 1,15$ per acțiune diluată. Venitul net ajustat pentru acest trimestru a fost de 137,2 milioane de $ sau 1,28$ per acțiune diluată, față de un venit net pentru trimestrul patru din 2012 de 112,2 milioane și respectiv profit pe acţiune (EPS)  de 1,00$.

Pentru anul fiscal încheiat la data de 31 decembrie 2013, compania a raportat vânzări nete record în valoare de 4,8 miliarde de $, reflectând o creștere de 18% față de creșterea volumului cu 13% din aceeași perioadă a lui 2012. Pentru aceeași perioadă, compania a anunțat un venit net de 527,5 milioane sau 4,91$ per acțiune diluată. După ajustarea fiscală a datelor, venitul net ajustat a atins 577,4 milioane de dolari sau 5,37$ per acțiune diluată, reflectând creșteri de 24% și respectiv 36%, față de venitul net de 464,0 milioane de $ și profit pe acţiune (EPS) de 3,94$ pentru 2012.

„Herbalife a avut încă un an de performanțe financiare record, datorită implementării strategiilor cheie pentru creşterea numărului de clienți care folosesc zilnic produsele noastre,” a declarat Michael O. Johnson, Preşedinte şi CEO al Companiei. „Obezitatea a devenit o problemă la nivel global, având un impact negativ asupra sănătății publice. Herbalife susţine un stil de viaţă sănătos prin oferta de produse de nutriţie, lidere în industrie şi prin activitatea echipelor de distribuitori independenţi care sunt pregătiţi să ofere clienţilor consultanţă personalizată în nutriţie”

Pentru anul fiscal care s-a încheiat la data de 31 decembrie 2013, Herbalife a generat un flux de numerar din operații în valoare de 772,9 milioane de $, reflectând o creștere cu 36% față de 2012; a plătit dividende de 123,1 milioane de $; a investit 162,5 milioane de $ în cheltuieli de capital; și a răscumpărat acțiuni ordinare în valoare de 297,4 milioane de $, conform programului nostru anterior de răscumpărare de acțiuni.

Herbalife a anunțat recent că în Consiliul Director a fost aprobată o creștere a nivelului autorizat pentru răscumpărarea de acțiuni, până la 1,5 miliarde de $. În urma răscumpărărilor efectuate în legătură cu recenta tranzacție financiară încheiată de companie pe 7 februarie 2014, valoarea autorizată rămasă în cadrul programului de răscumpărare este de 814 milioane de $.

Parametrii-cheie regionali, pentru cel de-al patrulea trimestru şi pentru anul fiscal 2013

Parametrii privind Punctele de Volum la nivel regional şi media Liderilor Activi de Vânzări

 

Puncte de Volum (Mil)

Media Liderilor Activi de Vânzări
Regiune

4Q’13

Yr/Yr % Chg

4Q’13

Yr/Yr % Chg

America de Nord

287,0

7%

73.511

8%

Asia Pacific

292,4

-4%

73.792

6%

EMEA

183,9

17%

53.776

14%

Mexic

218,7

5%

66.535

8%

America Centrală & de Sud

278,6

25%

65.690

29%

China

102,7

103%

17.416

39%

Total mondial

1.363,3

13%

339.744

13%

 

Despre Herbalife Ltd.

Herbalife Ltd. (NYSE:HLF) este o companie cu o reţea internaţională de marketing, care comercializează produse de control al greutăţii, nutriţie şi îngrijire personală, menite să asigure un stil de viaţă sănătos. Produsele Herbalife sunt vândute în peste 90 de ţări, prin intermediul unei reţele internaţionale de Distribuitori Independenţi. Compania sprijină Herbalife Family Foundation şi programul său, Casa Herbalife, pentru a le oferi copiilor acces la o nutriţie sănătoasă. Pe site-ul Herbalife veţi găsi informaţii despre Herbalife, inclusiv cele financiare, sau alte informaţii relevante pentru investitori, la  http://ir.Herbalife.com. Compania încurajează investitorii să îi viziteze site-ul din când în când, deoarece informaţiile sunt actualizate şi înlocuite cu altele, mai recente.

Sursa: Comunicat de presă Herbalife

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentariu (1)

  1. Nicolae Preda

    crestere pentru ca in romania lumea e dezinformata sau ignoranta si din pacate asta ii costa. exista pe ‘nedreptate net’ un articol strict despre faptul ca herbalife e o schema piramidala si sunt destule argumente

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar