IMG_1297

Freeways, la 9 luni de la lansare

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

IMG_1297Lansată oficial în septembrie 2016, compania Freeways a organizat în 27 mai, la București, primul seminar de leadership, dedicat celor mai buni parteneri independenți. Compania românească își urmează cursul, anunțând noi produse și noi instrumente de lucru dedicate distribuitorilor săi.

Emil Cătrună, cofondator Freeways: Primul produs care va completa portofoliul companiei este o cafea specială, terapeutică. Cafeaua instant de la Freeways este produsă după o rețetă proprie, în colaborare cu un mare producător italian, și conține cafea Robusta și cafea Arabica, dar și ingrediente terapeutice, în doze comparabile cu cele ale suplimentelor dedicate: Ganoderma (200 mg), extract de Cordyceps Sinesis 4:1 (200 mg). Menționez că extractul de Cordyceps 4:1 este un ingredient concentrat echivalent a 800 mg de substanță activă. În total, avem în cafeaua Freeways 1.000 mg de substanță terapeutică.

Dacă am început cu o gamă premium de suplimente nutritive, am adaugat recent și produse mass market, accesibile tuturor ca preț.IMG_1277 Intenționăm, de asemenea, să completăm oferta noastră cu produse de larg consum, detergenți și cosmetice, la care lucrăm deja, dar și cu o gamă de produse terapeutice cu turmalină și magneți. E nevoie de timp, totuși. Spre exemplu, la formula finală a cafelei am lucrat aproape un an, pentru că ne-am dorit să fie ceva unic, special, un produs care nu se mai găsește pe piață, dar nu mai scumpă decât produsele premium din această categorie – a adăugat Emil Cătrună.

O altă noutate anunțată la seminarul din 27 mai este lansarea site-urilor replică pentru partenerii independenți.

Iulian Prigoreanu, cofondator Freeways: Este vorba despre mult mai mult decât un site replică. Asta deoarece partenerii independenți vor avea nu doar pagini identice cu date de contact diferite. Noile site-uri pe care le punem la dispoziție distribuitorilor noștri pot fi personalizate de aceștia și, cel mai important, sunt optimizate pentru indexarea în Google.

ipDeși nu are niciun an de la lansare, Freeways se pregătește intens pentru intrarea pe piețele externe.

Intenția noastră este ca Freeways să devină o companie de vânzări directe cunoscută la nivel internațional. Desigur însă, acest lucru necesită o pregătire intensă, care este mai puțin vizibilă, dar are loc în interiorul companiei. Este vorba, spre exemplu, despre pregătirea unor stocuri suficiente de produse, iar noi ne-am asigurat deja în acest sens. O altă direcție pregătitoare în care am pornit este studierea și adaptarea din punct de vedere legislativ, în vederea respectării reglementărilor locale referitoare la vânzări directe și network marketing pentru fiecare din piețele pe care intenționăm să intrăm, a declarat Iulian Prigoreanu.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar