Forța recomandării și creșterea exponențială funcționează. Chiar și în politică

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

 

Final mai mult sau mai puțin așteptat pentru alegerile locale 2012. Ceea ce vă propunem este doar să ne oprim puțin atenția asupra campaniei unuia dintre candidați, Nicușor Dan, o campanie gen MLM (desigur, acesta este și motivul pentru care v-o supunem atenției). Având puține șanse din start, acesta a ales o campanie de la om la om, dusă mai mult online, bazându-se pe forța recomandării și pe cea a creșterii exponențiale.

Rezultatul? Un loc în Consiliul General al Municipiului București, cu 4,3% din voturi și locul 3 la Primăria Capitalei, cu 7,60%, potrivit rezultatelor exit poll-ului CURS. Un rezultat bun, dacă luăm în calcul contextul în care a candidat Nicușor Dan și faptul că cele 7 procente se traduc în aproximativ 40.000 de voturi.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar