Forever

Forever Living Products a început numărătoarea inversă până la Global Rally 2014

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

ForeverCu 100 de zile înainte, Forever Living Products a început numărătoarea înversă până la evenimentul Global Rally 2014, care va avea loc la Londra în perioada 27 aprilie – 5 mai. Dacă vă gândiți că mai e destulă vreme până la eveniment, vă putem spune că pregătirile pentru acesta au început cu mult timp în urmă. Într-un interviu publicat pe blogul companiei, Aidan O’Hare, vicepreședinte pe Europa al companiei, vorbea despre aceste pregătiri încă din octombrie anul trecut.

Ce îl face pe Aidan O’Hare să aștepte cu multă nerăbdare Global Rally 2014? În jobul meu, spune acesta, devii atașat emoțional de succesele distribuitorilor, iar Global Rally este ca o săptămână întreagă de celebrare a succesului. Și nu există sentiment mai minunat decât să îi vezi pe cei din jurul tău reușind.

Și dacă tot am amintit de acest interviu, haideți să vedem și alte răspunsuri ale vicepreședintelui pe Europa:

Cum vedeți  Forever Living Products la împlinirea a 50 de ani? (Compania a împlinit 35 de ani în 2013 – nota red.)

Mi-ar plăcea să văd o companie la fel de puternică și în continuă dezvoltare. Mi-ar plăcea să văd următoarea generație implicându-se în afacerea Forever, astfel încât să văd generații de distribuitori Forever din aceeași familie. Mi-ar plăcea să văd o companie care continuă să se poziționeze în top ca inovație, etică, pasiune.

Ați întâlnit mii de distribuitori. Spuneți-ne una dintre cele mai impresionante povești din întâlnirile cu toți acești oameni.
În mod ironic , este una dintre primele povești pe care le-am auzit de la distribuitorii noștri. Am întâlnit un cuplu în vârstă care nu fusese niciodată la restaurant. Mi-au povestit că  primul bonus pe care l-au primit le-a permis să ia pentru prima dată masa la restaurant. De atunci am auzit nenumărate povești legate de capacitatea companiei și a industriei noastre de a face visurile, indiferent cât de mici sau de mari, să se împlinească.

Dacă le-ați putea spune distribuitorilor din întreaga lume un singur lucru care ar fi acela?

Să identifice clar motivul pentru care au pornit această afacere. Apoi să scrie acest motiv – indiferent că este o scrisoare către sine, un bilet pus pe frigider, o notiță într-un jurnal sau un tatuaj. Apoi să folosească acest motiv ca factor motivațional care îi va ajuta să depășească provocările pe care le vor întâlni inevitabil.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar