lia-sophia

Firma de bijuterii Lia Sophia iese de pe piaţă

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

lia-sophiaLia Sophia, o afacere de vânzări directe în domeniul bijuteriilor care a „înregimentat” mii de femei ca reprezentante independente de vânzări în tradiţia Avon şi Tupperware, iese de pe piaţă după 28 de ani, potrivit anunţului făcut de compania din Wood Dale.

Directorul de creaţie Elena Kiam a postat pe blogul liasophia.com că „având în vedere schimbările din mediul de business, am luat decizia dureroasă să încetinim activitatea firmei Lia Sophia în SUA şi Canada până la 31 decembrie, şi să stopăm operarea până la sfârşitul lui februarie”.

Kiam şi soţul său, Tory Kiam, au preluat afacerea cu bijuterii de la tatăl lui Tory, Victor Kiam, odinioară deţinătorul lui New England Patriots şi preşedinte al Remington Products. Victor Kiam a devenit celebru în anii ’80 prin faptul că a jucat într-o reclamă la Remington, spunând că i-au plăcut aparatele de ras atât de mult încât a cumpărat compania.
Victor Kiam a cumpărat firma de vânzări directe cu bijuterii Act II în 1986 şi a redenumit-o Lady Remington. Fiul său i-a schimbat şi el denumirea în Lia Sophia, după numele a două dintre fetele sale, în 2004.

O ştire Chicago Tribune din 2008 preciza că Lia Sophia avea 27.000 de distribuitori independenţi în toată ţara, care au vândut împreună bijuterii de costume în valoare de peste 100 milioane de dolari pe an.
Firma vinde acum mii de piese de bijuterie cu reducere de până la 50% în cazul în care sunt achiziţionate de la distribuitori până în Decembrie.

Sursa: Chicago Tribune

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar