Femeile de varsta mijlocie vs. piata globala de consum

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Femeile reprezintă un segment tot mai mare din forța de muncă, rămânând principalul sprijin pentru casă și familie, și sunt responsabile pentru cea mai mare parte a consumului casnic, dar continuă să fie sub-reprezentate în poziții de putere politică, în afaceri și mass-media. În multe părți ale lumii, femeile sunt dezavantajate în continuare, având mai puține drepturi și acces limitat la dreptul de proprietate și la mijloacele de producție.

Deloc întâmplător, unul dintre studiile realizate de Euromonitor se referă la femeile cu vârsta între 45 și 64 de ani. Spunem deloc întâmplător deoarece, în ciuda numărului acestora, de multe ori puterea acestora de cumpărare și contribuția acestora pe piața forței de muncă sunt ignorate. Vor continua oare acestea să fie invizibile sau vor influența tot mai mult piața globală de consum? Iată ce spun cifrele. Din 3,5 miliarde de femei, au vârste cuprinse între 45 și 64 de ani 720 de milioane. Distribuția lor pe glob, arată că aproape 75% dintre femeile din acest segment de vârstă se află în Asia Pacific, Africa și Orientul Mijlociu.

Procentele pentru această categorie de vârstă sunt mai mari în piețele mature, respectiv în Europa, America de Nord și Australia.

Sursa: Blog.euromonitor.com

http://euromonitor.typepad.com/.a/6a01310f54565d970c01901cce57b0970b-pi

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar