support

Euromonitor: Tendința oamenilor de a-și ajuta familiile și prietenii nu va fi niciodată învechită

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

supportUn nou studiu efectuat de Euromonitor pe tema vânzărilor directe în era internetului arată o creștere a interesului oamenilor pentru vânzări directe în ciuda creșterii popularității comerțului online.

Potrivit raportului, piața globală de vânzări directe va înregistra o creștere de 11,5% până în anul 2021, în special în regiunile în dezvoltare, primele locuri fiind ocupate în acest sens de Orientul Mijlociu, Africa, Asia și America Latină.

Este o corelație pozitivă între piața retail subdezvoltată și creșterea vânzărilor directe în regiunea respectivă. Vânzările directe nu reprezintă doar o sursă de venit pentru anumiți membri ai acestor comunități, ci și o sursă de produse de consum pentru ceilalți, explică Tim Barret, specialist în retailing.

Cu toate acestea, potrivit informării strategice, vânzătorii direcți au nevoie să se adapteze revoluției internetului, generațiile tinere fiind mai interesate de cumpărăturile online și mai sceptice în privința instituțiilor și brandurilor vechi. În timp ce modelul vânzărilor personale va rămâne de bază, menținerea și creșterea prezenței online va fi tot mai importantă în dezvoltarea pe mai departe.

Afacerea are puterea de a schimba vieți, iar vânzările directe caută să exploateze potențialul pe care îl au prin modelul de vânzare în rețea. Tendințele oamenilor de a-și îmbunătăți viețile și aceea de a-și ajuta familiile și prietenii nu vor fi niciodată învechite. Totuși modul în care comunitățile se organizează se schimbă, iar internetul, chiar dacă nu va aduce sfârșitul vânzărilor directe, va deveni un diferențiator cheie”, concluzionează Barret.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar