Euromonitor dezvaluie tendintele in domeniul frumusetii pentru 2013

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Anul trecut a fost un an excelent pentru trend-ul frumuseții la nivel mondial, care, la rândul său, a dus la o mulțime de inovații în domeniul frumuseții. Și, potrivit Euromonitor, 2013 va fi marcat de și mai multe lansări de produse inovatoare.

În segmentul de îngrijire a părului, consumatorii sunt în căutarea de modalități de a-i face să se simtă bine, în același timp cu reducerea vizitelor la saloanele de coafură. Consumatorii doresc produse care le hrănesc și le protejează părul, iar acest lucru a dus la o creștere mare a cererii la nivel mondial pentru balsam în 2012, tendință care este de așteptat să rămână predominantă și în acest an.

Dorința de a economisi timp și bani duce la o abordare holistică. Exemplul cel mai evident în această direcție a fost evoluția rapidă a categoriei de creme BB. Aceste creme multifuncționale combină machiajul cu o serie de alte proprietăți funcționale și au continuat să evolueze în game de produse tot mai diversificate. De asemenea, cremele BB-au deschis drumul celor CC (corecție de culoare) și chiar cremelor DD, care au chiar mai multe funcționalități, având definite din ce în ce mai puține specificații de utilizare.

Luxul la prețuri accesibile va rămâne în mare vogă și în 2013. Anul trecut creșterea s-a văzut la capitolul lac de unghii, iar această tendință este de așteptat să continue să crească și în acest an 2013, consumatoarele bucurându-se de un mic lux pe care și-l pot permite. Această tendință s-a construit în jurul unui grad ridicat de inovare, care include unghiile artistice, precum și formule lavabile și anti-îmbătrânire, care au ajutat-o ​​să înflorească.  Lacurile de unghii, având un preț accesibil, precum și ca element al tonusului ridicat , au devenit luxul accesibil ales de multe consumatoare din țările dezvoltate, este de părere analista în frumusețe și îngrijire personală Nicole Tyrimou.

Sursa: Cosmetics Design-Europe

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar