Etica în direct selling. Cât de importantă este

Etica în direct selling. Cât de importantă este

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Etica în direct selling. Cât de importantă esteEtica în direct selling este foarte importantă și este necesară, consideră Tracey Hall, fondatorul Grupului de Direct Selling Etic. Australianca a petrecut ani de zile în direct selling, iar acum lucrează ca mentor etic pentru industrie.

„Oamenii care lucrează în acest domeniu și care încearcă să recruteze prietenii și să apeleze la familie pentru a le cumpăra produsele trebuie să se oprească. Au un mindset sărac și nu aduc nici un beneficiu industriei. Când vine vorba de vânzări eu folosesc întotdeauna strategia out of the box thinking. Abordez persoanele care și-au făcut bine datoria față de mine, de exemplu personalul de la un centru comercial sau cineva care mă ajută să îmi aleg o pereche de pantofi.”

Tracey Hall consideră că o etică puternică și ușor asumată derivă ușor din plăcerea autentică față de produsul pe care îl reprezinți.

„Nu ai ce căuta în direct selling dacă nu vrei să îți pui produsul pe față”, crede cu tărie Tracey.

Dacă ai citit ce înseamnă etica în direct selling, atunci ți-ar plăcea să afli ce înseamnă succesul în viziunea lui Peter Strydom, președinte Amway Japonia.

Foto: tutorialspoint.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar