Efectul "wow". Cum să vă surprindeți clienții în mod plăcut

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Cu siguranță ați avut experiențe memorabile în postura de client, atât bune, cât și neplăcute. V-au influențat impresiile respective decizia de a reveni la respectivele produse sau servicii? – ne întreabă Direct Selling Education Foundation (DSEF), într-o postare pe blogul său, în care recomandă oferirea de servicii excepționale pentru clienți, condimentate cu factorul “wow”, pentru creșterea afacerilor.

Iată și câteva sugestii oferite de DSEF în acest sens:

1. Asigurați comenzi rapide. Acest serviciu poate fi de ajutor mai ales când un client caută un cadou pe ultima sută de metri sau are nevoie de un produs în timp util pentru vacanță sau o călătorie de afaceri. Dacă este posibil, oferiți acest serviciu gratuit sau cu un discount. Astfel, veți demonstra că pentru dvs. nevoia clientului este pe primul loc, iar persoana respectivă va reveni la dvs. cu siguranță și, când va avea ocazia, vă va recomanda și altora

2. Oferiți mici cadouri. Recomandat, cadouri personalizate. De exemplu, dacă aveți o clientă care comandă regulat o cremă și aceasta tocmai a anunțat că este însărcinată, puteți să îi oferiți la următoarea comandă și o mostră de șampon natural pentru copii. Îi mulțumiți astfel pentru fidelitate și îi arătați că pentru dvs. este mai mult decât o vânzare, pentru că sunteți atenți și la evenimentele din viața ei, nu doar la ceea ce cumpără.

3. Oferiți reduceri speciale pentru date speciale. Poate o reducere de 10% la o comandă făcută de client de ziua lui de naștere. Depinde doar de creativitatea dvs. modul în care implementați acest serviciu. Îi oferiți astfel clientului ocazia să facă afaceri cu dvs., iar acesta vă va aprecia dorința de a marca această zi specială pentru el.

4. Implicați-vă în pasiunile și activitățile clienților dvs. De exemplu, dacă un client vă pomenește că organizează un eveniment caritabil de strângere de fonduri, puteți să oferiți cadou un coș cu produse sau să asigurați un serviciu pentru acest eveniment, puteți, să spunem, să vă oferiți să îi printați anumite materiale de promovare a evenimentului. Clienții își vor aminti astfel tot timpul că aveți ceva în comun și vor fi impresionați de atenția oferită preocupărilor lor.

Sursa: DSEF

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar