EIU_Salesforce

Economia condusă de clienți

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

EIU_SalesforceThe Economist a lansat recent un raport privind ‘Creșterea Economiei condusă de clienți’, bazat pe un intervievarea la nivel global a 1.300 de directori, reprezentând 90 de țări și 19 industrii. Raportul analizează dinamica evoluției dintre companiile mari și clienții lor conectați digital.

Tehnologiile cum ar fi mass-media socială și cloud computing le permit brandurilor să interacționeze cu consumatorii la un nivel fără precedent. În schimb, aceste platforme fac mai ușoară pentru consumatori comunicarea vizavi de experiențele lor și, prin urmare, influențează perceperea brandului.

Raportul a constatat că majoritatea companiilor își redefinesc strategiile pentru conectarea la clienți individuali. Economia condusă de client este în mare măsură un rezultat al noilor tehnologii care permit o abordare pe mai multe canale în angajarea clientului. Dintre companiile intervievate, cele mai multe (51%) se bazează în primul rând pe site-uri web pentru a se conecta cu clienții, numai 23% au raportat utilizarea mediei sociale, iar 10% folosesc aplicații mobile. Cu toate acestea, 43% au indicat faptul că mass-media socială va deveni canalul lor principal în următorii trei ani. Pentru mai mult de 80% dintre directorii intervievați, legăturile mai bune între clienți, angajați, parteneri și produse vor duce la o experiență îmbunătățită a clienților.

Studiază aici studiul realizat de The Economist

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar