DSA

În SUA, DSA ia măsuri pentru protecţia consumatorului şi o mai mare transparenţă

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

DSAComitetul Director al DSA (Direct Selling Association – asociaţia de vânzări directe) din SUA a aprobat, pe 2 iunie 2015, o serie de recomandări ale comitetului de etică şi autoreglementare care îmbunătăţesc lupta de 40 de ani a asociaţiei de a menţine cele mai înalte standarde de etică în afaceri.

Recomandările întăresc şi mai mult Codul de Etică al DSA, un instrument de autoreglementare, aplicat de un administrator independent, care obligă vânzătorii direcţi să facă astfel încât protecţia consumatorului şi o experienţă de cumpărare pozitivă să fie primele priorităţi.

„Astăzi trimitem un semnal puternic pe piaţă, prin care clienţii noştri vor constitui întotdeauna cel mai important aspect al afacerii noastre. […] Încrederea – în cadrul companiilor noastre şi al echipelor lor de distribuitori independenţi – este crucială. Nu vom uita niciodată asta şi luptăm încontinuu pentru a o câştiga ca rezultat al acţiunilor noastre de-a lungul procesului de cumpărare.”

        Joseph N. Mariano, preşedinte DSA

Recomandările aprobate includ noi prevederi pentru certificarea produselor şi acordarea câştigurilor, ca şi îmbunătăţirea condiţiei „buy back” din Cod, care cere membrilor DSA să reachiziţioneze portofoliul de produse al consultanţilor de vânzări afiliaţi în termen de 12 luni la nu mai puţin de 90% din preţul net de vânzare originar.

Board-ul DSA a introdus, de asemenea, noi politici care cresc transparenţa cu privire la reclamaţiile aduse companiilor şi rezolvarea acestora. Conform modificărilor, administratorul Codului va avea dreptul să difuzeze rapoarte publice care să dezvăluie natura reclamaţiilor primite, companiile implicate şi rezolvarea acestor reclamaţii.

Până la 1 ianuarie 2016, când intră în vigoare modificările Codului Etic, DSA va realiza materiale pentru companiile membre pentru a informa pe vânzătorii lor direcţi, dar şi pe consumatori, asupra acestor schimbări.

DSA este asociaţia naţională de comerţ din SUA pentru companiile care pun pe piaţă produse şi servicii direct către consumatori prin intermediul unei forţe de vânzare antreprenorială independentă. Peste 18 milioane de americani sunt implicaţi în vânzări directe în fiecare stat, district Congresional sau comunitate. În 2014, vânzările directe au contribuit cu peste 34 miliarde de dolari la economia Statelor Unite.

Sursa: finance.yahoo.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *