Dr. Oz, unul din factorii de top care influenteaza vanzarile de suplimente nutritive

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Mulți specialiști sunt de părere că unul dintre motoarele vânzărilor de suplimente nutritive în 2013 este… Dr. Mehmet Oz, cu extrem de popularul său program TV, „The Dr. Oz Show”. Un studiu efectuat în SUA de Natural Food Merchandiser relevă că „Factorul Dr. Oz „, așa cum este cunoscut, nu este un fenomen nou, dar retailerii subliniază importanța lui și a altor personalități din sănătate, ca cel mai important factor care influențează vânzările de suplimente.

Industria suplimentelor alimentare este înfloritoare, numai în SUA înregistrându-se vânzări cu amănuntul și direct-la-consumator de peste 32 de miliarde de dolari în 2012, adică o creștere de 7,4 % față de 2011, comparativ cu 7 % creștere față de anul precedent. „Rata vânzărilor de suplimente pare să se fi stabilizat de la începutul anilor 2000 și, probabil, va continua pe un trend  simliar și în următorii cinci ani”, spune Carla Ooyen de la New Hope Natural Media.

Dr. Oz nu este singurul motiv pentru care vânzările de suplimente continuă să crească; studiul menționat relevă că problemele de sănătate, cum ar fi durerile articulare și bolile de inimă, precum și îmbătrânirea generației Baby Boomer, împreună cu cei care doresc să ia suplimente pentru a ajuta la scăderea costurilor pe partea de sănătate sau tinerii proactivi cu privire la sănătate și wellness, toți contribuie la menținerea acestui trend.

Secretul pentru a-ți menține vânzările pe val este să „îți cunoști produsul și să te educi”, spune Wright, proprietarul Wright’s Nutrients.

Indiferent de apartenența lor politică, consumatorii se îndreaptă către suplimente, din cauza costurilor crescute de îngrijire a sănătății și a costurilor cu asigurarea de sănătate, spun comercianții cu amănuntul. „Am vorbit cu atât de mulți oameni care spun că nu își pot permite să meargă la doctor”, spune Rhonda Miller, președinte al Health Foods Unlimited din Ohio. „Cred că oamenii cumpără suplimente pentru a rămâne sănătoși sau pentru a evita medicul”.

Și bărbații par a avea mai bine grijă de ei înșiși. Acest lucru a dus la o creștere a vânzărilor de produse legate de probleme de prostată și disfuncție eretilă, dar și de produse naturale pentru culturism și nutriție pentru sport, cum ar fi boostere de antrenament și suplimente de recuperare.

O altă tendință cheie, combinațiile pe bază de plante pierd teren în fața unor formule mai simple, mai bine orientate. La categoria de produse antiinflamatoare, cumpărătorii își dau seama din ce în ce mai mult că inflamația este o cauză principală a bolii, dar nu mai cumpără produse complicate. În schimb, clienții se reorientează către plante simple, cum ar fi Boswellia și curcuma.

Sursa: Newhope360.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar