Direct Selling News: Dincolo de testimoniale… la știință

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Direct Selling News (DSN) a dedicat un spațiu important dintr-un număr recent produselor wellness din industria de network marketing. Articolul DSN pornește de la cifre și estimări vizavi de domeniul wellness: acest segment reprezintă 600 de miliarde de dolari la nivel mondial și este în creștere. Conform World Federation of Direct Selling Associations (WFDSA), segmentul wellness acoperă un sfert din vânzările de 132 de miliarde ale industriei de network marketing.

Distribuitorii au știut dintotdeauna să folosească puterea testimonialelor, continuă articolul DSN: „Testimonialele și istorisirea experiențelor personale ajută la asigurarea clienților că produsul sau serviciul se ridică la nivelul descris. Este o tehnică de marketing foarte puternică, oferind informații din perspectiva unei a treia părți implicate care a folosit produsul și a avut rezultate excelente.”

Uneori însă validarea personală nu este suficientă și multe companii de vânzări directe au făcut următorul pas, validarea științifică a produselor, recurgând la cercetători, dezvoltând laboratoare și institute de cercetare. DSN citează reprezentanții unei firme de avocatură, care sunt de părere că reglementările în ceea ce privește industria de suplimente alimentare vor fi din ce în ce mai stricte, însă acest lucru va determina companiile de vânzări directe să își susțină testimonialele cu studii clinice – cu alte cuvinte, să recurgă la știință.

Cei care reglementează acest domeniu vor să vadă dovezi clare că beneficiile produsului sunt reale. Producătorii sunt dispuși să facă față acestor provocări. Prin urmare, produsele de acest fel de pe piață sunt susținute acum riguros de știință.

Asta nu înseamnă că până acum aceste produse nu aveau la bază cercetări științifice, ci că informațiile nu ajungeau la public, explică DSN, aducând mai multe exemple în aces sens, printre care  produsele create în laboratorul său de Carl Rehnborg, fondatorul brandului Nutrilite deținut de Amway, sau cercetările făcute în urmă cu 40 de ani de dr. Joe McCord (LifeVantage) pe tema antioxidanților și a rolului acestora împotriva stresului oxidativ.

Și lucrurile nu se opresc aici. În cadrul companiilor au apărut consilii de specialitate (alcătuite din medici cu diferite specializări de la oncologi, imunologi, microbiologi, nutriționiști până la medici pediatri) și poziții de conducere din care fac parte specialiști de marcă. De asemenea, rezultatele cercetărilor și studiilor clinice sunt publicate în reviste de specialitate, fiind supuse analizei comunității științifice.

Dată fiind complexitatea produselor, arată DSN, vânzările directe reprezintă metoda perfectă de distribuție, companiile înțelegând importanța unui distribuitor independent care poate oferi consultanță. În finalul articolului, DSN menționează investițiile făcute în cercetare de câteva companii de network marketing. Câtă vreme industria suplimentelor alimentare se dezvoltă, putem fi siguri că industria de network marketing va continua să facă același lucru, cu același respect față de știință, concluzionează DSN.

Foto: directsellingnews.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentariile sunt inchise.

NEWSLETTER
* = câmp necesar