2016_dsng100

Direct Selling News a dezvăluit Topul DSN Global 100 al companiilor pentru al şaptelea an

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

2016_dsng100Ca o recunoaştere a acelor companii care deschid drumul oferind ocazii fără precedent persoanelor particulare pentru a-şi deschide propriile afaceri,  Direct Selling News a dezvăluit topul DSN Global 100, pentru al şaptelea an, un clasament exclusiv al companiilor generatoare de venituri în vânzările directe.

DSN Global 100 reprezintă un efort colectiv de a arăta impactul şi potenţialul canalului de vânzări directe, de 182,8 miliarde dolari. Prezentat online pe DirectSellingNews.com şi care va apărea în luna iunie în revista Direct Selling News, anul acesta Global 100 cuprinde companii din 17 ţări şi reprezintă un total de câştiguri de mai bine de 82 miliarde de dolari.

DSN Global 100 arată o creştere impresionantă în 2015, datorată faptului că 20 de companii au depăşit un miliard de venituri anual, spune Lauren Lawley Head, directorul şi redactorul şef de la Direct Selling News. „Aceste companii excepţionale reprezintă nu doar personal corporatist, ci şi un impact pentru milioane de vieţi prin produsele şi oportunitatăţile pe care le oferă.”

Multe din companiile de vânzări directe au avut un an incredibil de creştere şi succes în 2015. Pentru prima dată, 20 de companii au raportat, fiecare, câştiguri anuale de un miliard de dolari sau mai mult. Pentru al patrulea an consecutiv, Amway, cu sediul în Ada, Michigan, se clasează pe locul 1 cu 9,5 miliarde în venituri. Avon, cu 6,16 miliarde de dolari, Herbalife, 4,47 miliarde de dolari, Vorwerk, 4 miliarde de dolari şi Infinitus, cu 3,88 miliarde de dolari, completează top cinci pe lista din acest an.

Vezi aici topul integral DSN Global 100

DSN a prezentat şi un supliment al topului Global 100: North America 50 – America de Nord 50, care a fost lansat pentru prima dată în 2015. Aşa cum arată numele, North America 50 stabileşte un clasament al celor mai importanţi jucători de pe una dintre cele mai mari pieţe de vânzări directe din lume.

Evenimentul anual de lansare Global 100 a avut loc pe 7 aprilie, la hotelul Omni, din Dallas. În timpul dineului şi a ceremoniei de premiere, DSN a prezentat propriile premii pentru excelenţă, Bravo Awards. Brandul de wellness şi lifestyle Le-Vel a primit Premiul Bravo pentru creştere pentru cele 254 de procente acumulate într-un an, care i-au dus veniturile la 349 milioane dolari în 2015. Magnus Brännström, CEO şi preşedinte al companiei elveţiene Oriflame Cosmetics şi principalul vorbitor de la eveniment, a primit Bravo Leadership Award, pentru că a dus compania sa la venituri de 1,35 miliarde dolari, în ciuda unei perioade de mari tulburări economice şi geopolitice pe multe dintre pieţele sale importante.

DSN a creat topul Global 100 pentru a certifica succesul companiilor de vânzări directe individuale şi a asigura o imagine clară asupra mărimii acestei industrii.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *